TVgids - VTM 2

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:10 Geen uitzending
02:40 Geen uitzending
06:55 Blind getrouwd: Australië
Tijdens het vervolg van Intimacy Week blijft Alessandra de koppels begeleiden. Melissa staat op het punt een grote beslissing te maken. Bec en Jake proberen een van Alessandra's technieken uit.
08:00 Geen uitzending
10:00 Renovate Don't Relocate
Sarah Beeny schiet Will en Suzanne te hulp, een getrouwd stel uit Hampshire dat in een groot huis woont met hun twee zoontjes Ethan en Henry.
10:40 Geen uitzending
12:55 Achter gesloten deuren
Het lijkt Robin voor de wind te gaan, en zijn vrouw draagt hem op handen. Wat zij niet weet, is dat Robins bedrijf bijna failliet is. Robin en zijn gezin dreigen het huis te worden uitgezet. Hij moet de waarheid opbiechten.
13:50 Renovate Don't Relocate
Entrepreneur Sarah Beeny helpt huiseigenaren met het renoveren van hun woningen. Ze houdt praktisch gebruik van ruimtes in gedachten en zorgt ervoor dat deze wanhopige gezinnen niet hoeven te verhuizen.
14:40 Blind getrouwd: Australië
De koppels krijgen romantische opdrachten tijdens Intimacy Week. Sommige stellen komen inderdaad een stapje verder in hun relatie, maar bij andere slaan de twijfels toe.
15:55 Achter gesloten deuren
Melanie en Johan zijn neef en nicht en werken samen in het bedrijf van haar ouders. Ze hebben een geheime relatie en zijn inmiddels al een jaar samen.
16:50 MasterChef Australië
In de eerste uitserveeropdracht van dit seizoen bereiden twee teams, bijgestaan door mentors Matt Sinclair en Sashi Cheliah, een voorgerecht en een hoofdgerecht voor dertig hongerige gasten.
17:55 Blind Gesprongen
Sarah gaat langs bij de experts, die zich afvragen of ze het talent heeft voor de specifieke baan die ze in gedachten hebben. Martyna maakt voor het eerst kennis met de gedetineerden, want het is haar eerste werkdag in de gevangenis van Dendermonde.
19:05 Home and Away
Mackenzie gaat er verkeerdelijk van uit dat Mali degene was die Kahu aangemaand heeft om haar met rust te laten en wijst hem publiekelijk terecht.
19:35 JEZ! Live Concerten
Het JEZ!-feestje vindt plaats op de Grote Markt in Mechelen, met een optreden van Laura Tesoro.
20:35 Jumanji: The Next Level
Spencer keert terug naar de fantastische wereld van Jumanji. Zijn vrienden Martha, Fridge en Bethany gaan hem achterna in een poging hem thuis te brengen. Ze worden geconfronteerd met allerlei nieuwe obstakels en gevaren.
22:50 Humo's Comedy Cup 2021
Een wedstrijd voor aankomend comedy talent. De winnaar ontvangt de Humo Comedy Cup.
00:00 Rescue Cam
Enkele barmhartige Samaritanen redden het leven van een gans. - Een hele gemeenschap komt samen om een jongetje te redden dat in een diepe put is gevallen.
00:25 Hoarders
Voormalig interieurarchitecte Sandra heeft het historische landgoed dat ze bewoonde volgestouwd met spullen. Ondanks het feit dat de bank het huis intussen verkocht heeft, weigert ze het pand te verlaten.

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.