TVgids - Play7

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:25 Geen uitzending
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
08:30 Extreme Food Phobics
Dr. Ranj ontmoet een chef-kok die zijn eigen eten niet kan verdragen, en een thuisblijvende moeder die haar eetgewoonten niet wil doorgeven aan haar kind.
09:15 Extreme Food Phobics
Een achttienjarige leeft van wel 100 kipnuggets per week vanwege angst voor voedseltexturen, en een moeder is bezorgd dat haar fruit- en groentefobie een negatief effect heeft op haar zoontje.
10:00 Extreme Makeover: Home Edition
Het team verbouwt een huis voor een gezin van vijf dat is aangepast aan de behoeften van de tweejarige Zoë, die te vroeg werd geboren. Chef-kok Paula Deen en professioneel snowboarder Shaun White zijn vrijwilligers.
10:50 The Block NZ
De teams beseffen hoe groot de uitdaging van de grote slaapkamer is. Geld wordt een probleem en relaties worden op de proef gesteld als de deelnemers elkaar de loef proberen af te steken.
11:40 Love It or List It
Dave en Sonya hebben hun huis acht jaar geleden gekocht en terwijl Dave helemaal dol is op hun woning en het gevoel dat hij ervan krijgt, is Sonya moe van de klusjes die ze moeten doen en die maar nooit lijken te eindigen.
12:30 Dr. Phil
Dr. Phil praat met auteurs Regina Jackson en Saira Rao, 'Deconstructing Karen'-regisseur Patty Ivins-Specht en auteur Mike Bayer.
13:05 Love Island
De spanningen lopen hoog op omdat Amy het gevoel heeft dat Lucie altijd bij Joe is en daardoor geen tijd meer maakt voor de meisjes.
14:00 Project Bakeover
Scott is 'The Bread Baron' van Airdrie en heeft succes met zijn zuurdesem. Maar hij heeft het personeel niet onder controle en 300.000 dollar aan schulden. Steve leert hem zijn team te managen en te variëren met een reeks zoete decoratieve desserts.
14:45 Project Bakeover
Ambitieuze millennial Vikki heeft een geliefde buurtbakkerij in Victoria overgenomen. Ze worstelt om de eindjes aan elkaar te knopen, en om haar bakkerij uit de jaren negentig te slepen heeft ze Steve's hulp hard nodig.
15:35 The Block NZ
Geheime plannen en strategieën dreigen tussen de teams te komen terwijl de week van de ouderslaapkamer, ensuite en garderobekasten in volle gang is.
16:30 Obsessive Compulsive Cleaners
Schoonmakers Hayley en Dann brengen een bezoekje aan Plas Teg, een monumentaal huis uit de 17e eeuw in Wales. Hier wonen Cornelia en haar 12 katten tussen de viezigheid. Hayley en Dann helpen haar het huis weer schoon te krijgen.
17:25 Dr. Phil
Dr. Phil leidt een discussie over de vraag of het acceptabel is dat een leraar sekswerk als bijbaan heeft. Terwijl activisten zich inzetten om het stigma op sekswerk te bestrijden, zijn critici van mening dat leraren een morele plicht hebben.
18:10 Masterchef USA
De overgebleven vijf chefs nemen het in twee ronden tegen elkaar op om te bepalen wie er doorgaat naar de finale. In de eerste ronde maken de chefs een gevulde pastaschotel. In de tweede ronde moeten ze een gerecht van Gordon Ramsay precies namaken.
18:55 Love It or List It
Ryan wil hun gebrekkige huis in een opkomende wijk verlaten en een plek vinden die perfect is, maar Sarah is gehecht geraakt en wil blijven.
19:45 Chateau Meiland
Voor het eerst sinds het uitbreken van de crisis komt Nadège na maanden van isolatie een dagje werken op het chateau, tot groot plezier van de Meilandjes.
20:35 Ja, Chef!
De uitreiking van de Gault&Millau-punten komt dichterbij, en de spanning bij de chefs neemt toe. Enkel een stijging in die gids kan hun jaar nog enigszins goed maken. Pajtim krijgt ondertussen hoog bezoek. Martijn gaat op pad met een groep jagers.
21:30 De Eregast
Van Mowgli in de Braziliaanse Jungle tot sterrenchef in Gent: het verhaal van eregast Marcelo Balardin lijkt wel een film. Peppe, Dominique en Jeroen zetten hem vandaag gastronomisch in de bloemen met een driegangenreis door zijn leven.
22:30 The Real Housewives of Amsterdam
The Housewives vertrekken vanuit Amsterdam naar het Spaanse jetseteiland Ibiza. Susanna nodigt iedereen uit voor een barbecue in een prachtige villa, maar dat verloopt niet zonder drama.
23:30 Love Island
De meisjes veroorzaken problemen terwijl de jongens aan het eten zijn met de nieuwe meisjes. Nadat de villa is herenigd, vertelt Michael aan de meisjes dat hun gedrag kinderachtig was.

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.