TVgids - VTM 2

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:00 Geen uitzending
03:30 Geen uitzending
07:20 Hoarders
Het huis van Maggie staat zo overvol dat haar kleindochter niet eens in een bed kan slapen. De relatie van Ann staat op springen nadat ze al jaren haar belofte om op te ruimen niet nakomt.
08:00 Geen uitzending
10:00 Renovate Don't Relocate
Sarah is in Hounslow, West-Londen, om een pas getrouwd stel te helpen hun huis met drie slaapkamers te renoveren. In plaats van een nieuw huis te zoeken, willen ze hun huidige huis aanpassen aan hun nieuwe levensstijl.
10:40 Geen uitzending
12:30 GPs: Behind Closed Doors
Dr. Watson maakt kennis met Kim die, in plaats van euforisch te zijn over haar zwangerschap, voortdurend in angst leeft uit vrees voor een nieuwe miskraam.
13:25 Renovate Don't Relocate
In Bermondsey, Londen, willen een moeder en dochter hun prachtige monumentale huis renoveren. Hoewel ze willen dat het huis er geweldig uitziet, heeft de moeder ook een huis nodig dat past bij haar mobiliteitsproblemen.
14:25 Achter gesloten deuren
Jolande is jaren geleden weggelopen van huis. Dit vanwege haar vader, die haar jarenlang misbruikte. Ze wordt geconfronteerd met een oproep van haar moeder en zus in een opsporingsprogramma.
15:15 GPs: Behind Closed Doors
Wanneer een patiënt met chronische duizeligheid zijn praktijk binnenkomt, komt dr. Laird meteen in actie. Dr Shah gebruikt een stemvork om de tinnitus van een man te beoordelen.
16:10 Pech Onderweg
Het reilen en zeilen van een aantal Vlaamse wegenwachters. Van De Panne tot Maaseik zijn zij de rijdende engelen die trouwe vierwielers te hulp schieten bij pech. Deze bonte bende van autotechniekers weet nooit wat hen te wachten staat.
17:15 MasterChef Australië
De mystery box geeft de koks een spannende en uitdagende opdracht: in amper 75 minuten tijd moeten ze een gerecht maken met een onverwacht verrassingselement.
18:20 Home and Away
De politie lijkt geen vorderingen te maken in de zaak van Andrew. Leah en Justin zijn de wanhoop nabij en vragen zich luidop af of ze het recht in eigen handen moeten nemen.
18:45 Blind getrouwd: Australië
Een nieuwe lading vrijgezellen waagt zich aan het grootste experiment uit hun leven: ze stappen in het huwelijksbootje met iemand die ze totaal niet kennen. Maar eerst is het tijd voor een vrijgezellenfeest.
20:35 Help, Mijn Man Is Klusser
John en de klussers zijn in Maasdam. Fede en Dennis kochten vijf jaar geleden het ouderlijk huis van Fede. Dennis heeft de woonkamer en de slaapkamer van hun oudste dochter verbouwd en daarna vond hij het genoeg.
21:55 André Hazes: The Next Chapter
Na bijna twee jaar afwezigheid voelt André zich klaar om terug te keren naar het podium. Het gevoel dat hij het beste van zichzelf nog niet heeft laten zien, begint aan hem te knagen.
22:55 9-1-1
De 118 komt in actie wanneer een stroomstoring in de hele stad en een recordhittegolf voor chaos zorgen in Los Angeles. Schoorsteen neemt Hen in vertrouwen over Maddie's toestand. Athena's ergste nachtmerrie komt uit.
23:50 Extreme Love Stories
BDSM-meester en -meesteres Tank en Ellez zijn op zoek naar een inwonende onderdaan. Plastisch chirurg David bouwde zijn echtgenote Veronica om tot dé perfecte vrouw. Een koppel met overgewicht zijn de dupe van grappen.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.