TVgids - BBCFirst

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:45 Father Brown
Father Brown wordt uitgenodigd voor een wijnproeverij. Nog voor de eerste proeverij vinden ze een dode hond. Korte tijd later is er nog een dode: Henry Gibbs. Henry was niet bepaald populair bij de wijnmakerij.
02:35 Mrs Sidhu Investigates
Boksliefhebber Tez is opgetogen wanneer Mrs. Sidhu een cateringklus krijgt bij een groot boksevenement. Maar als een van de boksers wordt ontvoerd voor losgeld, kan ze het niet laten om op onderzoek te gaan.
03:20 Death in Paradise
Saint Marie rouwt wanneer radiolegende Dezzie Dixon live wordt vermoord. Jack moet een complex mysterie oplossen om de moordenaar te vinden.
04:15 Silent Witness
Terwijl het team risico loopt, vragen de leden zich af of de cyberaanval het enige gevaar is. Ondertussen moet Jack proberen zijn ervaringen in Mexico achter zich te laten.
05:10 Murdoch Mysteries
Wanneer Murdoch ontdekt dat James Pendricks vrouw Sally geposeerd heeft voor dezelfde fotograaf bij wie een jonge vrouw ook heeft geposeerd vlak voordat ze werd vermoord, vreest Murdoch dat haar leven in gevaar is.
06:00 The Madame Blanc Mysteries
Wanneer Jeremy na een avond uit dronken thuiskomt, moet hij van Judith op de boot slapen. Als hij de volgende ochtend met een kater de kajuit uit stommelt, struikelt hij over het lichaam van een dode vrouw.
06:45 All Creatures Great and Small
Een bekende uit het verleden van Helen keert terug naar Darrowby. Tristan heeft bedenkingen over de beslissing die hij heeft genomen.
07:35 Father Brown
Father Brown beschermt een kroon met een spijker die werd gebruikt bij de kruisiging van Jezus Christus.
08:20 Death in Paradise
09:15 Midsomer Murders
Barnaby en Jones onderzoeken de dood van een amateurastronoom die met een meteoriet op zijn hoofd is geslagen en overleden is aan zijn verwondingen.
10:05 Midsomer Murders
10:50 Hope Street
Dominee Gray vraagt de politie om op zoek te gaan naar zijn vermiste loonwerker Doug. Hij is bang dat Doug tijdens het werk op het land een ongeluk heeft gehad. Niet veel later wordt het lichaam van Doug in een gierput aangetroffen.
11:35 Agatha Raisin
De dochter van mevrouw Laggat-Brown ontvangt een doodsbedreiging en wanneer Agatha de dreiging tijdens een diner- en dansavond weet af te wenden, grijpt ze de kans aan om de bekendheid van Raisin Investigations te vergroten.
12:25 Death in Paradise
In Londen racet het team tegen de klok om een dubbele moord op te kunnen lossen. Hun hoofdverdachte is dood aangetroffen, en ook daar moeten ze onderzoek naar doen. Ondertussen krijgt Humphrey advies uit onverwachte hoek.
13:20 McDonald and Dodds
Vier vriendinnen gaan naar Bath, waar ze feesten met een stel jonge rugbyspelers. De feestvreugde is echter ver te zoeken wanneer ze 's ochtends het dode lichaam van een van de rugbyspelers vinden.
15:00 Father Brown
Lady Felicia en mevrouw McCarthy worden gegijzeld wanneer een nachtelijke overval verkeerd gaat.
16:00 Midsomer Murders
Als het lichaam van een jonge man wordt gevonden in een Humber uit de Tweede Wereldoorlog vol uitlaatgassen denkt men eerst aan zelfmoord. Maar Simon Bright was niet alleen, en hij werd op zijn hoofd geslagen voor hij stierf.
17:00 Midsomer Murders
18:00 Death in Paradise
Tijdens een paardentrektocht ontdekt Jack een lijk op een onwaarschijnlijke plaats: het politiebureau. Het blijkt om een van de ruiters te gaan, en de tocht wordt daardoor stopgezet.
19:00 All Creatures Great and Small
Tristan verkeert nog steeds in tweestrijd, maar dan leert hij een les die hem helpt.
20:00 Murdoch Mysteries
De excentrieke uitvinder Nikola Tesla waarschuwt Murdoch voor zijn onderzoek nadat een lijk is aangetroffen dat van binnenuit is gekookt en Dr. Ogden overweegt een baan in Buffalo.
21:00 DCI Banks
DCI Banks en DS Annie Cabbot moeten een brandstichting op een woonboot onderzoeken. In de boot wordt het verkoolde lichaam van Leslie Whittaker gevonden.
22:00 DCI Banks
Banks richt zijn onderzoek op de leider van een bende die in kunstvervalsingen handelt, nadat Tom McMahon om het leven komt bij een verdachte brand. Banks realiseert zich dat hij nu een seriemoordenaar op het spoor is.
23:00 Happy Valley
Rob Hepworth wordt ondervraagd over de moord op zijn vrouw Joanna en er komen schokkende details naar boven. Het net sluit zich rond Tommy Lee Royce, maar dan doet hij iets onverwachts.
00:05 The Outlaws
Christian en Esme krijgen onverwacht bezoek van hun moeder en Rani's ouders doen een genereus aanbod. Het net begint zich te sluiten rond Myrna en Greg na hun respectievelijke bedrog.

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.