TVgids - Play Crime

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:05 Geen uitzending
03:55 Geen uitzending
04:05 Geen uitzending
04:15 Geen uitzending
04:25 Geen uitzending
04:40 Geen uitzending
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
07:55 Poisoned Love: The Stacey Castor Story
Stacey komt in de problemen als haar vriend David dood aangetroffen wordt. Uit het onderzoek blijkt dat het om zelfmoord gaat, maar een rechercheur heeft twijfels. Zij denkt dat Stacey hem heeft vermoord.
09:20 Forensic Files II
Een jonge tiener uit Texas en haar vriendje zijn op een wrede manier aangevallen op valentijnsdag. Zij wordt dood gevonden terwijl haar vriend weet te ontsnappen. De zaak is bijna vijftig jaar lang een cold case.
09:40 Forensic Files II
Drie bouwvakkers uit Indiana zijn neergeschoten en worden gevonden op de bouwplaats.
10:00 Snapped
De politie gelooft dat verpleegster Kristen Gilbert zestig moorden heeft gepleegd in een ziekenhuis in Massachusetts. Sommigen zeggen dat een affaire Gilbert tot moord dreef, anderen denken dat haar narcisme de dood van deze patiënten veroorzaakte.
10:45 Buried in the Backyard
Uit angst dat hun korenvelden een verschrikkelijke waarheid over een moordzaak verbergen, racet de politie van Ohio tegen de klok op zoek naar een moordenaar.
11:30 World's Most Evil Killers
Het verhaal van de beruchte moordenaar Arthur Shawcross, die tussen 1972 en 1989 ruim een dozijn slachtoffers vermoordde in een golf van terreur die hem de bijnaam 'The Genesee River Killer' opleverde.
12:15 Death of a Vegas Showgirl
Twee enorm getalenteerde dansers, Jason 'Blu' Griffith en de showgirl Debbie Flores, raken verzeild in een stormachtige en obsessieve relatie die op verschrikkelijke wijze ontspoort.
13:40 Forensic Files II
14:05 Forensic Files II
14:25 Snapped
15:15 Buried in the Backyard
16:00 World's Most Evil Killers
16:50 Aurora Teagarden Mysteries: Haunted by Murder
Een moordonderzoek wordt opnieuw geopend in een huis dat door de lokale bevolking van Lawrenceton wordt beschouwd als een spookhuis, en waar Aurora en Sally jaren eerder als tieners een lichaam ontdekten.
18:15 Forensic Files II
Een Texaan beweert een gereformeerd leven te leiden na zijn vrijlating wordt vervolgens veroordeeld voor moord. Hij houdt vol onschuldig te zijn, dus gebruikt hij forensische wetenschap van achter de tralies om te proberen zijn zaak te bewijzen.
18:35 Forensic Files II
Een succesvolle zakenvrouw uit Californië blijft maar ziek worden en dokters kunnen niet vaststellen waarom. Als ze overlijdt hebben de dokters nog steeds geen verklaring totdat ze ontdekken dat iemand in haar leven heeft gelogen over zijn verleden.
19:00 Snapped
In de jaren 1970 vermoordde Ted Bundy minstens 36 jonge vrouwen. Hij werd verheerlijkt als een knappe, goed opgeleide moordenaar die de wet te slim af was. Bundy was een kwade genius die het monster in hem in het volle zicht kon verbergen.
20:30 Buried in the Backyard
Een broer lijkt wanhopig op zoek naar zijn zus. Maar een vreemde wending leidt de rechercheurs naar een onthutsende waarheid.
21:15 World's Most Evil Killers
Een profiel van Richard Roszkowski, de drievoudige moordenaar uit Connecticut die in 2006 zijn ex-vriendin, haar negenjarige dochter en een andere man vermoordde in een brute aanval.
22:05 Cold Case
Rush ontvangt nieuw bewijs voor de moord op een vrouwelijk collegetennisfenomeen in 1973 dat de beste mannelijke speler van de school versloeg in een spraakmakende wedstrijd, maar de lijst met verdachten is lang.
22:50 CSI: Miami
Het team onderzoekt een serie gewelddadige overvallen en inbraken. Tijdens het onderzoek komt Horatio erachter dat het team wordt gevolgd door de Russische maffia.
23:35 FBI
Speciaal agenten Maggie Bell en Zidan onderzoeken de moord op een veiligheidsinspecteur en proberen vast te stellen of er een verband is met een lek in de kerncentrale waar ze werkte.
00:25 Castle
Castle en Beckett duiken in de wereld van de haute couture als een fashion-reporter wordt vermoord. Becketts verleden als model komt onverwachts van pas tijdens het onderzoek.

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.