TVgids - VTM GOLD

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
06:00 Joe
09:30 Geen uitzending
10:00 Joe
14:55 Geen uitzending
15:25 Joe
15:55 Geen uitzending
16:25 SOS Piet
De tagliata van Tom is een ramp. De vinaigrette is vettig en het vlees heeft geen krokant korstje. In de keuken van Silvana zorgt de goulashsoep voor frustratie. De madeleintjes van Charlotte zijn te droog, smaken naar gist en zijn te bruin gebakken.
17:00 Nonkel Jef
De sjampetter heeft groot nieuws: hij gaat trouwen. En hij is niet de enige in Ginderbos. Volgens Zotten Dré stapt er ook een dame van lichte zeden in het huwelijksbootje. De identiteit van haar ware Jacob is een goed bewaard geheim.
17:30 The Golden Girls
Sophia sluit vriendschap met een oude man op de promenade. Z'n vreemde gedrag duidt er echter op dat hij een medische aandoening heeft: alzheimer. Ondertussen geeft Blanche per ongeluk de teddybeer van Rose weg bij een garageverkoop.
18:00 Sturm der Liebe
Na de kus met Julian wordt Eleni geplaagd door wroeging jegens Leander. Tegelijkertijd voelt ze hoe goed ongecompliceerde liefde haar doet voelen. Terwijl Eleni geniet van elke vrije minuut met Julian raakt haar vader een gevoelige snaar bij Leander.
18:55 SOS Piet
19:30 Pa heeft een lief
De broer van Victor is overleden. Op de begrafenis ziet hij zijn schoonzus Evelyne terug. Ook Victor was verliefd op haar, maar uiteindelijk koos zij voor Mathieu. Eindelijk vertelt ze Victor waarom ze destijds met zijn broer getrouwd is.
20:00 Keeping Up Appearances
Hyacinths sociale status komt in gevaar als Daisy Onslow jaloers probeert te maken.
20:35 Zorro
Don Diego is verbaasd als hij ontdekt dat er een tweede Zorro is. Hij helpt echter niet de armen en zwakken, maar pleegt veelvoorkomende misdaden. Zorro gaat op zoek naar zijn dubbelganger.
20:55 Zorro
De gevreesde kolonel Palomarez keert terug naar Los Angeles. Hij verklaart zichzelf eigenaar van alle grond en verwijst naar een document van de koning. Zoro onderzoekt de zaak. Palomarez plant een duivelse moordaanslag op zijn aartsvijand.
21:25 Tegen de Sterren Op
Met: Nathalie Meskens, Ella Leyers, Guga Baúl, Jonas Van Geel, Walter Baele, Ivan Pecnik, Clara Cleymans, Chris Van Espen en Tine Embrechts.
22:05 Tegen de Sterren Op
In 'Tom Boonen: My Ride, My Fight, My Life' volgt Koen Wauters het laatste jaar van Toms carrière.
22:45 Pa heeft een lief
23:20 Nonkel Jef
23:55 Keeping Up Appearances

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.