TVgids - Play Crime

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
08:00 Circle of Deception
Een kleine eilandgemeenschap staat op zijn kop wanneer een van de inwoners dood wordt aangetroffen.
09:25 Killer at the Crime Scene
Nadat een student dood in zijn auto wordt aangetroffen, proberen rechercheurs een smerig en dodelijk familiecomplot rond het slachtoffer en zijn vriendin te ontrafelen.
10:15 Criminal Confessions
Nadat een eerstejaarsstudent vermist wordt, praten bezorgde vrienden en familie met de politie over zijn laatste verblijfplaats. Die gesprekken roepen echter meer vragen op dan antwoorden wanneer ze op een mogelijk dodelijke liefdesdriehoek wijzen.
11:00 Cold Case
Wanneer nieuw bewijs suggereert dat hij niet is vermoord op de plek waar zijn lichaam werd gevonden, heropent het team de moordzaak uit 1953 van een negentienjarige ambitieuze rock-'n-roller.
11:50 World's Most Evil Killers
Een nachtmerrie voor een familie wordt werkelijkheid wanneer de zestienjarige Becky Watts vermist raakt en enkele dagen later dood wordt aangetroffen, vermoord door haar eigen stiefbroer.
12:40 Mystery 101
Amy Winslow, professor in de Engelse literatuur, onderzoekt de verdachte dood van een student en de vermissing van diens vriendin. Rechercheur Travis Burke is niet zo blij met haar bemoeienis, maar besluit uiteindelijk om te gaan samenwerken.
14:10 Killer at the Crime Scene
15:00 Snapped
Een mysterieuze sms zorgt ervoor dat de familie van een vermiste jongeman wanhopig op zoek gaat. Rechercheurs uit Chicago werken aan meerdere theorieën en komen uiteindelijk achter de schokkende waarheid achter zijn plotselinge verdwijning.
15:50 Cold Case Files
Als de zesendertigjarige computerprogrammeur Lisa Valdez niet op haar werk verschijnt, wordt ze door de manager van haar appartement dood gevonden. Haar lichaam is doorzeefd met steekwonden en de muren zijn bedekt met bloed.
16:35 World's Most Evil Killers
17:20 Dying For A Baby
Amber en Kyle zijn klaar om verder te gaan na een auto-ongeluk. Hun wereld staat echter op zijn kop wanneer Jessica, de andere bestuurder die haar ongeboren baby is verloren in het ongeluk, naast hen komt wonen.
18:55 Killer at the Crime Scene
Angelika Kluk, een 23-jarige studente uit Polen, verbleef in de kapel van de St. Patrick's Church in Glasgow toen ze plotseling verdween. De autoriteiten komen er al snel achter dat de dader een veroordeelde zedendelinquent is.
19:45 Snapped
Nadat een piloot van de luchtmacht doodgeschoten wordt aangetroffen in zijn huis in Ohio, beginnen de autoriteiten aan een internationale klopjacht die meer dan tien jaar duurt om de voortvluchtige voor het gerecht te brengen.
20:30 Cold Case Files
In een stad met acht miljoen mensen verdwijnt in maart 2006 Bruce Blackwood spoorloos. Er is geen lichaam, maar de NYPD weet zeker dat het om moord gaat. De daaropvolgende negen jaar zijn de NYPD en Burce's broer Ed op zoek naar antwoorden.
21:15 World's Most Evil Killers
Een voortvluchtige uit de Verenigde Staten, David Bieber, vermoordt een Britse politieagent en probeert twee anderen te doden, waardoor een grootschalige zoektocht op poten wordt gezet.
22:00 Cold Case
De teamleden onderzoeken de moordzaak van een niet-geïdentificeerde 'Jane Doe' die net bezweken is aan de complicaties van een schotwond waardoor ze in 1989 in coma raakte. Ze ontdekken dat ze een oplichter was.
22:50 CSI: Miami
Een man beweert dat hij gedroomd heeft over een moord voordat deze gebeurd is. Horatio weet niet zeker of hij waarde aan de man moet hechten, maar om het zekere voor het onzekere te nemen stuurt hij Natalia undercover om de zaak te onderzoeken.
23:35 FBI
Jess LaCroix en zijn team helpen OA een voortvluchtige te vinden die LaCroix jaren geleden arresteerde. Hij is de hoofdverdachte in een zaak waarbij een bus met 26 studenten vermist raakte.
00:20 Castle
Castle gaat undercover als een professor op de universiteit om zich in de wereld van een moordslachtoffer te kunnen verplaatsen. Tegelijkertijd ontdekt hij samen met Beckett dat de universiteit vuile spelletjes speelt.
01:05 Geen uitzending
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.