TVgids - Play 6

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:00 Border Security: America's Front Line
In Blaine wordt de wietpijp van een rondtrekkende reiziger ontdekt. De douane ondervraagt een Mexicaans staatsburger met vreemde reisplannen. In Port Huron wordt een reiziger achtervolgd door zijn verleden.
02:20 Border Security: America's Front Line
Een agent stuit op een schedel in de JFK post faciliteit. Ondertussen moet een Canadees de waarheid vertellen, voordat hij zijn zwangere vrouw en kind in de States kan gaan bezoeken.
02:40 Geen uitzending
08:35 Geen uitzending
08:55 Geen uitzending
09:15 Two and a Half Men
Walden besluit dat het tijd is om opnieuw te daten. Lyndsey heeft wel wat geïnteresseerde, maar na een aantal mislukte dates blijkt dit niet zo'n goed idee. Pas wanneer Walden Rose, de ex van Charlie, ontmoet, komt er schot in de zaak.
09:35 Two and a Half Men
Walden is zo gelukkig met zijn nieuwe liefde Rose dat hij haar vraagt om bij hem in Malibu House in te trekken. Alan is niet bepaald gelukkig om dat te horen. Waldens ex Zoey neemt contact met hem op en wil hem terug.
09:55 The Winter King
Arthur gelooft dat Bedwin over vrede kan onderhandelen met Gorfydd, die vastbesloten is wraak te nemen. Sansum bouwt een kerk in de buurt van de Avalon-site, wat Nimue met afschuw vervult.
10:50 Hawaii Five-0
Danny vertelt Charlie een verhaaltje voor het slapen gaan met een kwaadaardige kerstman, en een bovennatuurlijk wonder, in de hoofdrol.
11:30 The Titan Games
De westelijke regio begint met vier nieuwe deelnemers die strijden om een kans om op de berg Olympus te mogen strijden. De winnende mannen en vrouwen strijden elk tegen prof-atleet Titan op de berg Olympus.
12:15 Bar Rescue
Jon probeert een zakenman te helpen die een bar met een aanpandige bowlingbaan heeft gekocht. De eigenaar heeft echter nog nooit voet in een bar gezet, en kan wel wat hulp gebruiken.
13:05 Pawn Stars
Het gaat er nucleair aan toe wanneer een Japans Godzilla-speelgoed over de toonbank komt. Chum vecht om een leren jack uit de Tweede Wereldoorlog. Een Johnny Drama-whiskyfles probeert zich bij Chums entourage te voegen.
13:50 Highway Thru Hell
In Hope vechten Jamie, Colin en Cam tegen hevige regenval om een omgerolde oplegger te bergen die de snelweg door de stad blokkeert. Terwijl het verkeer naar The Coq is afgesneden, moet Jamie's team de weg open zien te krijgen.
14:40 The Titan Games
De competitie gaat verder met atleten die tot het uiterste gaan in rechtstreekse gevechten. In de westelijke divisie neemt Exodus Rogers het op tegen Mitch Harrison, terwijl Kelly Stone het opneemt tegen Margaux Alvarez.
15:35 Hawaii Five-0
16:20 Scorpion
De bloedbank van Los Angeles wordt gehackt en uiteindelijk vernietigd wegens de kans op besmetting. Team Scorpion probeert de dader op te sporen om een jong meisje te redden dat wanhopig wacht op een harttransplantatie.
17:10 Bar Rescue
Jon redt een ontmoetingsplek voor veteranen voor het 75-jarig jubileum van de bar.
17:55 Pawn Stars
Een klant komt de winkel in met een zeldzaam boek van H.G. Wells en een astronomische vraagprijs.
18:45 Highway Thru Hell
Bij Merritt wordt een pakketwagen opengereten, waardoor honderden pakketten over The Coq worden verspreid. Reliable Towing overwint talrijke obstakels om het wrak op te ruimen.
19:40 Border Security: America's Front Line
In Blaine wordt een Canadees ondervraagt, nadat de douanebeveiliging op zijn telefoon foto's van wietplanten ontdekt. Zonder de juiste papieren zouden de gordijnen kunnen sluiten voor een Venezolaanse dirigent.
20:05 Border Security: America's Front Line
De douanebeveiliging ondervraagt een Canadees die met drie van zijn Amerikaanse familieleden de Verenigde Staten probeert binnen te komen. In Port Huron ontdekken agenten zakjes met verdovende middelen in een gehuurd voertuig.
20:35 Raging Bull
Jake LaMotta is een ambitieuze bokser die zich vol ambitie een weg timmert naar de top van de middengewichten. Hij belandt uiteindelijk echter in een neerwaartse, zelfvernietigende spiraal.
22:55 Kitchen Commando
Chef-kok Rush bezoekt een restaurant met gefrituurd eten in Gaithersburg, Maryland.
23:55 Scorpion
Tijdens een geheime missie in Djibouti, Afrika worden Cabe en zijn protégé Tim Armstrong gevangen genomen. Het team doet er alles aan om ze te bevrijden.
00:45 Hawaii Five-0
Een FBI-agent die zich richtte op de georganiseerde misdaad is vermoord. McGarrett onderzoekt elke crimineel op het eiland die ook maar iets met bendes te maken heeft om de schuldige op het spoor te komen.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.