TVgids - BBCFirst

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:45 Father Brown
Er wordt in Kembleford een film genaamd `Demon Brides' geproduceerd. Als de regisseur van de film dood teruggevonden wordt, onderzoekt Father Brown de zaak.
02:30 Grantchester
Er wordt weer een dakloze man dood aangetroffen, netjes geschoren en omgebracht op dezelfde manier als de eerdere slachtoffers. Misschien zit de verkeerde man achter de tralies voor die moorden.
03:20 Death in Paradise
Terwijl het team de moord op de schipper van een watertaxi onderzoekt, ontvangt Neville een anonieme brief waarin het team gewaarschuwd wordt dat er een moord gaat plaatsvinden.
04:15 Silent Witness
De studenten van Nikki doen een alarmerende ontdekking tijdens het ontleden van een lichaam dat aan de wetenschap is geschonken. Tijdens het daaropvolgende onderzoek werkt Nikki nauw samen met student Ollie, wat gevaarlijke gevoelens losmaakt.
05:10 Murdoch Mysteries
Murdoch onderzoekt de moord op de directeur van warenhuis Eaton's, die niet erg geliefd was bij de winkelmeisjes.
06:00 The Mallorca Files
Miranda en Max onderzoeken de dood van een wereldberoemde dj, vlak na zijn optreden in een populaire nachtclub op Mallorca. Het onderzoek leidt de twee rechercheurs naar een geavanceerd drugsnetwerk.
06:45 Grantchester
Zomer 1959. Aanstaande bruid Adele Fitzgerald woont op het noodlijdende familielandgoed met haar zus. Hun broer Edmund wordt dood gevonden op het terrein. Will en Geordie duiken in zijn verleden.
07:35 Father Brown
Father Brown ziet de bui al hangen wanneer Lady Felicia terugkeert naar Kembleford.
08:20 Death in Paradise
09:15 Midsomer Murders
Een populaire schrijver wordt geïmpliceerd in de dood van de secretaresse van een club. Barnaby onderzoekt de zaak.
10:05 Midsomer Murders
11:00 Call the Midwife
Een zwangere moeder met een chronische hartaandoening wordt onwel, Nancy krijgt argwaan door het onvoorspelbare gedrag van een jonge vader en Matthew bereidt zich voor op het bezoek van zijn vader.
11:55 Agatha Raisin
Agatha wordt ingehuurd om een vrouw te beschermen tegen de geesten van Voorbije Kerstmis. Als de vrouw dood wordt aangetroffen, zit Agatha opeens opgezadeld met een moordzaak en is iedereen in het dorp een mogelijke verdachte.
12:40 Death in Paradise
Rond de kerstdagen wordt de rust op het mooie, zonovergoten eiland Saint Marie verstoord door een raadselachtige moord, en de lijst met verdachten is lang. Met gastrollen van bekende sterren.
13:30 Dial M for Middlesbrough
Door autopech zijn Terry en Gemma zijn genoodzaakt te schuilen bij een sinister caravanpark.
15:10 Murdoch Mysteries
Een dompteur wordt verslonden door een circustijger. Ogden ontdekt dat het dier was uitgehongerd.
16:05 Midsomer Murders
De veroordeelde moordenaar Grady Felton keert terug naar het dorp en wordt de verdachte in de moord op een barman. Dan wordt Grady zelf aangevallen door een brandstichter.
17:05 Midsomer Murders
17:55 Death in Paradise
Marlon krijgt een mysterieus telefoontje van zijn oude baas, die zwaar gewond klinkt terwijl hij hem om hulp smeekt. Als Marlon erheen snelt, ziet hij tot zijn afschuw dat zijn voormalige baas dood is en de enige getuige een papegaai.
19:00 Death in Paradise
Het team wordt in verwarring gebracht wanneer een toerist wordt neergestoken terwijl hij in zijn eentje een verdieping naar beneden reist in een hotellift. Het blijkt dat het slachtoffer ziek was en naar St Marie komen stond op haar bucketlist.
20:00 Murdoch Mysteries
Rechercheur Murdoch onderzoekt de moord op een pandjesbaas in zijn pandjeshuis. Elders wordt inspecteur Brackenreid geconfronteerd met de dood van een oude legervriend, die na een moeilijke periode in de gevangenis belandde.
21:00 DCI Banks
Onderzoeksjournalist Matt Barber wordt dood aangetroffen in een vakantiewoning in een afgelegen dorp. Banks en zijn team krijgen in eerste instantie te maken met een overweldigend aantal aanwijzingen.
22:00 DCI Banks
Nu David Hornby verdachte is in de zaak is Annie gedwongen toe te geven dat de vader van haar baby niet op de hoogte is van haar zwangerschap.
22:55 Grantchester
23:55 Murdoch Mysteries
Murdoch negeert een raadselachtige inbraak bij het politiebureau en reist naar Buffalo om Dr. Ogden te helpen bij het oplossen van de verdachte dood van een jonge kankerpatiënt in een kinderziekenhuis.
00:45 Ms Fisher's Modern Murder Mysteries
Wanneer op een drukke bowlingbaan opeens het afgehakte hoofd van een bendelid het ballenrek op komt rollen, raken Peregrine en James verwikkeld in een oorlog tussen mods en rockers.
01:30 Ms Fisher's Modern Murder Mysteries
Wanneer in een duiventil het met pek en veren bedekte lichaam van een duivenmelker wordt aangetroffen, voert het onderzoek Peregrine en James naar een duivensportclub in een buitenwijk van Melbourne.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.