TVgids - Play 6

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:35 Heavy Rescue: 401
Sonny staat onder tijdsdruk om een gespinde vrachtwagen te bergen. Nadat een transport van de snelweg is geraakt wordt Eric geconfronteerd met de harde waarheid over zijn carrière. Andrew werkt aan een vrachtwagen die vastgevroren zit in een greppel.
02:20 Geen uitzending
08:20 Geen uitzending
08:45 Geen uitzending
09:10 Two and a Half Men
Alan zet een grote stap in zijn relatie met Lyndsey door bij haar in te trekken. Ondertussen heeft hij, in het geheim, een ontmoeting met Melissa in het huis van Charlie.
09:30 Two and a Half Men
Het huis van Lyndsey en Eldridge brandt, door toedoen van Alan, plat. Hierdoor besluiten de twee daklozen bij Alan en Charlie in te trekken.
09:50 The Blacklist
Raymond 'Red' Reddington, 's werelds meest gezochte crimineel, leidt de FBI naar de vreemdste en gevaarlijkste criminelen.
10:35 Hawaii Five-0
Het team werkt aan een moordzaak nadat ze een aangespoeld lijk op een strand vinden. Dan ontdekken ze toevallig dat een Nazi-oorlogsmisdadiger zich mogelijk verbergt in een oude leprakolonie op Hawaii.
11:15 Listing Impossible
Een wanhopige gescheiden vrouw vraagt Aaron haar te helpen haar strandhuis te verkopen, dat al drie jaar te koop staat zonder dat er een bod is uitgebracht. Tay moet beslissen of ze haar beroemde achternaam te gelde wil maken.
11:55 Bar Rescue
In Dunwoody, Georgia, probeert Jon Taffer een voormalige horeca-professional te helpen om zijn passie voor de branche terug te vinden en zijn noodlijdende zaak te redden van de ondergang.
12:40 Pawn Stars: Best Of
Het personeel staat versteld wanneer beroemdheden als Steve Carell, Dennis Quaid en Katie Couric de winkel binnenlopen om grote deals te sluiten. Een speciale gast komt langs om een gesigneerde gitaar te bekijken.
13:30 Heavy Rescue: 401
14:25 Listing Impossible
Een weduwnaar zegt dat hij het droomhuis dat zijn overleden vrouw heeft ontworpen wil verkopen, maar zijn emotionele gehechtheid aan het pand maakt het moeilijk om het los te laten. Agent Arvin ontvangt potentiële klanten in Hancock Park.
15:15 Hawaii Five-0
16:10 Scorpion
Team Scorpion wordt door Cabe naar Cuba gestuurd om daar een oude vriendin van hem te helpen. Hij wil dat het team daar op zoek gaat naar een Servische oorlogsmisdadiger.
17:00 Bar Rescue
Jon Taffer reist naar Texas om een echtpaar te helpen hun failliete bar van de ondergang te redden. Ondertussen probeert hij hen te leren hoe ze betere zakenpartners kunnen worden.
17:50 Pawn Stars: Best Of
De grootste verhalen die ooit zijn verteld, worden verkend wanneer de bende in de winkel een aantal zeer waardevolle zeldzame boeken in handen krijgt die hen meenemen op een wandeling door de literaire geschiedenis.
18:45 Heavy Rescue: 401
Een bemanning moet een lading industriële glaspanelen uit een vastgelopen aanhanger verwijderen. Gary geeft een beginnend operator de kans om de kneepjes van het vak te leren bij een moeilijke berging.
19:40 Borderforce USA: The Bridges
Een twintigjarige vrouw wordt betrapt op een handel in pillen in Progreso. In Laredo wordt vijfhonderd kilo marihuana gevonden, verborgen in een lading huishoudelijke artikelen.
20:35 History's Greatest Heists With Pierce Brosnan
Twee dieven verkleed als nepagenten gaan ervandoor met een half miljard dollar aan kunstwerken van wereldklasse uit een museum in Boston. Hoewel de schilderijen nog steeds ontbreken, blijken talloze verdachten dood te zijn.
21:30 History's Greatest Escapes with Morgan Freeman
Timothy Vail en Timothy Morgan waren moordenaars die opgesloten zaten in de Elmira State Prison in Elmira, New York. Vail wilde ontsnappen, dus nam hij Morgan mee in zijn plan om door het plafond te graven en uit de gevangenis te vluchten.
22:20 World's Most Dangerous Prisoners
Freddy Geas was een huurmoordenaar voor de Italiaans-Amerikaanse maffia. Uiteindelijk werd de misdadiger wel gepakt. Hij wordt ervan beschuldigd dat hij de beruchte maffiabaas Whitey Bulger dood heeft geslagen, terwijl hij achter de tralies zat.
23:20 Scorpion
Sylvester gaat undercover in een federale gevangenis om een Japanse bende te ontmantelen die het gemunt heeft op drie rechters. De zaken draaien echter anders uit dan gepland waardoor Sylvester al snel gevaar loopt.
00:15 Hawaii Five-0
McGarret en Danny brengen Valentijnsdag door met hun partners. Ondertussen onderzoekt de rest van het team de moord op een man die deelnam aan een cursus die zich richtte op het versieren van vrouwen.
01:10 Listing Impossible
»

'Don't Worry Be Happy' (Play4)

In Kontich begint Sabrina aan de ochtend samen met haar dochters. Vroeger runde ze een bloeiende kinderopvang, maar na een burn-out sloot ze de deuren. Sindsdien moet ze meer letten op hun uitgaven en heeft ze geleerd dat je met minder ook gelukkig kan zijn. In Brugge heeft Peter een hectische dag voor de boeg, hij moet een bestelling leveren.

'Don't Worry, Be Happy', om 21.15 uur op Play4.