TVgids - Play 5

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:45 ER
Peter Benton is woedend wanneer blijkt dat de rechter de kleine Reese een getuigenis wil laten afleggen. John Carter is dolblij dat zijn ouders de kerstdagen gaan doorbrengen bij hem en zijn grootmoeder.
02:30 Neighbours: A New Chapter
Byron worstelt met verlies. Nell test Toadie's vriendelijkheid. Nicolette verstoort de status quo.
02:55 Geen uitzending
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
07:10 Cold Case
Nadat hij nieuw bewijs heeft ontdekt, heropent rechercheur Jeffries een moordzaak uit 1979 waarin hij de dochter van het slachtoffer beloofde dat hij de moordenaar van haar moeder zou vinden.
07:50 ER
08:35 Neighbours: A New Chapter
09:00 Geen uitzending
09:30 CSI: Miami
Horatio Caine vraagt zijn collega uit Las Vegas, dr. Ray Langston, om naar Miami te komen, waar in de Everglades een afgesneden been is gevonden. Het been behoort toe aan een meisje dat een week eerder in Las Vegas vermist raakte.
10:15 FBI
OA en Maggie werken samen met de afdeling Voortvluchtigen om een moordverdachte te vinden die tot de top tien meest gezochte personen behoort.
11:05 Castle
Als een ijsverkoper vermoord wordt gaat Castle undercover op een basisschool om informatie te winnen bij een nog onbekende scholier.
11:50 NCIS
Vance krijgt hulp van de overige teamleden wanneer een moordenaar uit zijn verleden terugkeert. Tim ontmoet een interessante dame in een koffiebar.
12:35 Bones
De overblijfselen van de bewaker van een museum worden gevonden in de Florida Everglades. Booth vraagt een vroegere Irakese soldaat om hulp.
13:25 Younger
Liza reist naar Montauk om een sexy pro-surfer te helpen met zijn memoires. Een onverwacht avontuur met Quinn zorgt ervoor dat Kelsey twijfelt aan haar carrièrekeuzes. Josh' nieuwe liefdesbelang wordt luid.
13:50 ER
Abby heeft het moeilijker dan ooit met haar vrijgezellenbestaan. Luka vertelt haar dat hij overweegt om twee maanden in Bosnië te gaan werken voor Artsen Zonder Grenzen. Vervolgens ontdekt ze dat Carter een relatie heeft met Susan Lewis.
14:45 Neighbours: A New Chapter
Aaron en David hebben een conflict. Toadie heeft een persoonlijk gesprek.
15:15 Cold Case
Rush heropent de zaak uit 1975 van een blank meisje dat vermist werd en vermoedelijk werd vermoord nadat ze beste vrienden was geworden met een Afrikaans-Amerikaans meisje, Cherise Tisdale, in een overwegend blanke stad.
16:05 CSI: Miami
Het CSI-team onderzoekt een bizar ongeval waarbij twee auto's tegen elkaar zijn gebotst. De vrouw in de ene auto is gestorven, terwijl de man in de andere auto geen schrammetje heeft. De vrouw van de overlevende zegt dat de auto gestolen was.
17:00 Castle
Castle en Beckett doen onderzoek naar de dood van een internetbekendheid. Wanneer foto's van de plaats delict opduiken op een website, zijn ze bang dat de moordenaar opnieuw zal toeslaan.
17:55 FBI
Een Amerikaanse diplomaat wordt vermoord terwijl hij als pion wordt gebruikt door een gevaarlijke drugsbende en het team moet samenwerken om ze op te rollen. Jubal en OA proberen oude vrienden te helpen om hun innerlijke demonen te verslaan.
18:45 Criminal Minds
Prentiss en J.J. maken een beslissing over de toekomst, wanneer ze te maken krijgen met een onverwacht baanaanbod. Ondertussen reist de BAU naar Beaumont in Texas, om een reeks moorden op zakenmannen en prostituees te onderzoeken.
19:40 Bones
Het team vindt de overblijfselen van een succesvolle adverteerder. Brennan en Booth onderzoeken het huis van de slachtoffer en ondervragen zijn vroegere werkgever.
20:35 Vermist
Maarten Van Laer werd het laatst gezien op een brug, klaar om te springen. De Cel Vermiste Personen wordt ingeschakeld en ontdekt dat Maarten ondanks zijn succesvolle carrière een grote schuldenberg met zich meedraagt.
21:35 Vermist
Jimmy Verdonck, een ex-crimineel die zijn leven heeft gebeterd, komt na een nachtje doorzakken niet meer thuis. Zijn vriendin vreest dat hij weer het slechte pad op is. Het team ontdekt dat Jimmy vermoedde dat zijn broer Kurt onschuldig vast zit.
22:45 Vermist
Nadat bruidegom Lucas Verduyn op zijn eigen trouwfeest verdwijnt, gaat de Cel Vermiste Personen op onderzoek uit. Op het eerste gezicht lijkt hij alles te hebben wat een jongeman verlangt.
23:55 Friends
Rachel bevalt van een prachtig meisje. Terwijl ze hun ware gevoelens onderdrukken, vragen Ross en Rachel zich af hoe het nu verder moet.
00:30 Friends
Door een misverstand blijkt Rachel zich te hebben verloofd met Joey in plaats van met Ross. Monica en Chandler hebben inspiratie gekregen om zelf een kind te maken en gaan terug naar een voorraadhok in het ziekenhuis voor de nodige privacy.
01:00 Neighbours: A New Chapter
Aaron en David hebben een conflict. Toadie heeft een persoonlijk gesprek.
01:30 ER

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.