TVgids - Play Sports Open

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:35 Premier League
Vanuit het St. James' Park in Newcastle upon Tyne, Engeland.
03:25 Tennis: Miami Open 2024
Verslag van de Miami Open, gehouden in Miami, Florida, Verenigde Staten.
05:35 UEFA Conference League
Vanuit het Villa Park in Birmingham, Engeland.
05:50 Tennis: Rolex Monte-Carlo Masters 2024
Verslag van de Rolex Monte-Carlo Masters, gespeeld in Monte-Carlo, Monaco.
06:35 Eredivisie
Verslag van de wedstrijd PSV - AZ uit de 29e speelronde van de Eredivisie.
08:15 Premier League
Vanuit Anfield in Liverpool, Merseyside, Engeland.
10:21 Eredivisie
Verslag van de wedstrijd Ajax - FC Twente uit de 30e speelronde van de Eredivisie.
12:30 Premier League
Verslag van de wedstrijd Manchester City - Luton Town, gespeeld in de Engelse Premier League.
14:16 Wordt aangekondigd
De programmering wordt nog aangekondigd.
14:35 Eredivisie
Verslag van de wedstrijd Fortuna Sittard - Feyenoord uit de 30e speelronde van de Eredivisie.
16:40 MIDMID
Wekelijkse podcast waarin Evert Winkelmans en Sam Kerkhofs een vooraanstaand figuur uit de Belgische voetbalwereld ontvangen. Deze week: Hans Cornelis.
18:25 Eden Hazard: Harten 10
Christine Schréder ontmoette Eden Hazard in Madrid. De voormalige Rode Duivel vertelt over zijn jaren bij Lille, Chelsea, Real Madrid en zijn post-carrière.
18:55 Europa & Conference League
Samenvattingen van alle wedstrijden uit de Europa League en Conference League.
19:30 Goals of the week
Een verzameling van alle doelpunten van afgelopen weekend.
19:45 De Spor
Rik Verheye en Sam Kerkhofs kopen voetbalclub Sporting 'De Spor' Hasselt en geven een unieke blik achter de schermen. In De Spor volgen we hun jongensdroom op de voet. Elke week nieuwe afleveringen.
20:00 Play Sports Highlights
Samenvattingen van de belangrijkste en strafste sportmomenten van sporten op de Play Sports-zenders.
21:05 Belga Sport
Midden jaren 2000 haalt de Belgische Lotto wielerploeg Cadel Evans binnen. De Australiër moet een gooi doen naar eindwinst in de Ronde van Frankrijk. Volgens velen een krankzinnig idee uit de koker van hoofdsponsor Marc Coucke.
22:05 De Spor
22:20 Play Sports Highlights
23:25 Under the Skin
De grootste en bitterste rivaliteit van de Premier League: Manchester United tegen Liverpool. Twee steden, verbonden door de geschiedenis, verwikkeld in een strijd om voetbal dominantie.
23:40 Goals of the week
Een verzameling van alle doelpunten van afgelopen weekend.

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.