TVgids - Play7

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
00:45 The Block NZ: On Point
Op het laatste moment doet Agni een wanhoopspoging. Vervolgens beginnen de teams aan de laatste kamer van het blok. Wanneer een paar teams het budget overschrijden is het maar de vraag of Mark weer de rol als bank op zich neemt.
01:35 Geen uitzending
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
06:50 Next Level Chef
Kaas, noten en vleeswaren blijken voor de chef-koks een behoorlijke uitdaging. Het 'time token' zorgt ervoor dat een chef-kok een keuze zal moeten maken tussen sabotage of veiligheid.
07:35 Next Level Chef
Er blijven acht deelnemers over. Eén deelnemer besluit tien seconden af te nemen van zijn grootste concurrent, waardoor hij minder tijd heeft om ingrediënten te selecteren. De deelnemers moeten al hun technische en culinaire vaardigheden gebruiken.
08:15 Next Level Chef
De zeven overgebleven chef-koks staan voor een populaire en gevreesde discipline: het toetje. En het moet gebakken worden, niet gemaakt. Er staan chocolade, citrus en mooie details op het menu. Ze hebben 60 minuten.
09:00 Extreme Makeover: Home Edition
Het team helpt een huis bouwen voor een alleenstaande moeder van twee kinderen die haar tijd verdeelt tussen gezin, werk, school en vrijwilligerswerk voor de padvindsters.
09:50 The Block NZ
Geheime plannen en strategieën dreigen tussen de teams te komen terwijl de week van de ouderslaapkamer, ensuite en garderobekasten in volle gang is.
10:50 Love It or List It
Mason wil een groter huis met meer ruimte, privacy en functionaliteit voor alle familieleden. Shannon, daarentegen, wil hun geadopteerde tienerdochter Carmen wat stabiliteit bieden.
11:40 Dr. Phil
Dr. Phil leidt een discussie over de vraag of het acceptabel is dat een leraar sekswerk als bijbaan heeft. Terwijl activisten zich inzetten om het stigma op sekswerk te bestrijden, zijn critici van mening dat leraren een morele plicht hebben.
12:25 Love Island
De meisjes veroorzaken problemen terwijl de jongens aan het eten zijn met de nieuwe meisjes. Nadat de villa is herenigd, vertelt Michael aan de meisjes dat hun gedrag kinderachtig was.
13:25 Ja, Chef!
De uitreiking van de Gault&Millau-punten komt dichterbij, en de spanning bij de chefs neemt toe. Enkel een stijging in die gids kan hun jaar nog enigszins goed maken. Pajtim krijgt ondertussen hoog bezoek. Martijn gaat op pad met een groep jagers.
14:15 De Eregast
Van Mowgli in de Braziliaanse Jungle tot sterrenchef in Gent: het verhaal van eregast Marcelo Balardin lijkt wel een film. Peppe, Dominique en Jeroen zetten hem vandaag gastronomisch in de bloemen met een driegangenreis door zijn leven.
15:10 The Block NZ
Ambitieuze ontwerpen vergen het uiterste van de teams, relaties worden op de proef gesteld en regels worden gebroken in de zoektocht om de beste hoofdslaapkamers, ensuites en garderobekasten voor de jury af te leveren.
16:30 Obsessive Compulsive Cleaners
Ben en Lynsey helpen Colin Peck in zijn Georgian Prehen huis in Derry, Noord-Ierland, dat al meer dan 250 jaar in de familie is en vol staat met zoveel spullen dat het moeilijk is om rommel van schat te scheiden.
17:25 Dr. Phil
Deskundigen van de CDC, geneeskunde, onderwijs en wetgeving bespreken de aanpak van de COVID-19-pandemie. Verlies van leervermogen en de impact van schoolsluitingen en afstandsonderwijs en fouten die al vroeg zijn gemaakt.
18:05 Masterchef USA
In het eerste deel van de finale gaan de drie overgebleven kandidaten hun laatste uitdaging aan: het bereiden van een spectaculair driegangendiner. De chefs krijgen per gang een uur de tijd.
18:50 Love It or List It
LaShawn wil een huis met meer ruimte voor haar familie, maar haar moeder Lola wil niet verhuizen.
19:45 Chateau Meiland
De eerste kijkers zijn in aantocht en daarom is iedereen druk bezig om de puntjes op de i te zetten. Het kasteel moet schoon, opgeruimd en perfect ingericht zijn. Maar volgens Martien ontbreekt de geur, dus dient het hele huis geparfumeerd te worden.
20:35 Extreme Food Phobics
Het restrictieve dieet van een 34-jarige vrouw met chips brengt haar gezondheid ernstig in gevaar, terwijl een chef-kok op straat zo bang is voor de meeste voedingsmiddelen dat hij niet eens zijn eigen gerechten kan proeven.
21:25 Extreme Food Phobics
Deze aflevering gaat over een barbecueliefhebber die de aanblik van avocado's niet kan verdragen en zijn dieet moet uitbreiden. Een paardensportcoach heeft hulp nodig omdat haar dieet haar ervan weerhoudt op date te gaan.
22:20 The Real Housewives of Amsterdam
Na de veelbewogen Ibiza-reis lopen de spanningen op onder sommige huisvrouwen. Djamila krijgt de kans om op te treden tijdens hét evenement van het jaar in Amsterdam: de Gay Pride.
23:15 Love Island
Tommy raakt betrokken bij een nieuwe liefdesdriehoek, maar deze keer moet hij een keuze maken tussen Molly-Mae en Maura. Ondertussen bespreken Amy en Lucie hun onopgeloste problemen.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.