TVgids - VTM 3

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
09:05 Geen uitzending
Geen uitzending.
11:35 Sturm der Liebe
Wanneer Otto zweert dat hij van Valentina houdt, geloven Werner en Robert dat hij niet de ontvoerder is. Otto zelf begint te vermoeden dat Bernd achter de ontvoering zit.
12:25 Geen uitzending
Geen uitzending.
14:55 Rise of the Planet of the Apes
Als een wetenschapper een medicijn voor de ziekte van Alzheimer probeert te maken, resulteert zijn experiment per ongeluk in een hyperintelligente chimpansee. Dit zou het einde van de menselijke leiding over de Aarde kunnen betekenen.
16:40 The Goldbergs
Beverly wil van Adam een filmster maken. Barry besluit een punklevensstijl te omarmen. Murrays poging om meer betrokken raken bij het leven van Erica heeft een averechtse werking.
17:05 Buffy the Vampire Slayer
De vrienden krijgen te maken met de tragische vroegtijdige dood van een van hen. Nadat Buffy op magische wijze door Willow is gered, besluit Willow, verteerd door woede en duistere magie, eigenhandig achter Warren aan te gaan.
17:50 How I Met Your Mother
Robin vindt de relatie die tussen Barney en Patrice ontstaat heel erg verdacht. Marshall doet een schokkende ontdekking over zijn eigen moeder.
18:15 The Goldbergs
Adam en de andere Adam hebben een karatematch om een langlopende vete te beslechten. De relatie van Erica en Geoff wordt openbaar gemaakt.
18:45 The Simpsons
Bart ontdekt dat hij als baby in een gênante reclame zat, maar dat Homer het geld verspilde. Hij begint een rechtszaak en gaat uit huis.
19:15 The Simpsons
Lisa wint de spelwedstrijd en legt een schandaal vast bij de `Spellympics'. Homer gaat op zoek naar de zeldzame Krustyburger.
19:40 The Big Bang Theory
Sheldon raakt in paniek wanneer de onzekerheid van de toekomst hem duidelijk wordt. Ondertussen wordt de verzorging van Howards moeder te veel voor Howard en Bernadette.
20:10 The Big Bang Theory
Leonard en Amy ondernemen een verrassingstrip naar Arizona om Sheldon op te halen. Tegelijkertijd heeft Penny een sollicitatiegesprek bij het bedrijf van Bernadette.
20:35 National Treasure: Book of Secrets
Door een ontbrekende pagina uit het dagboek van John Wilkes Booth, blijkt één van de voorvaderen van Ben Gates betrokken te zijn geweest bij de moord op Abraham Lincoln. Ben moet de onschuld van zijn voorouders bewijzen.
22:50 Transformers: Revenge of the Fallen
Twee jaar nadat de Decepticons werden verslagen, verschijnt een eeuwenoude Decepticon, The Fallen. Sam Witwicky zal weer moeten samenwerken met Optimus Prime om The Fallen te verslaan.
01:20 The Big Bang Theory
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.