TVgids - VRT CANVAS

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
07:30 Ketnet Junior
Programma's voor peuters en kleuters met Bumba, Uki, Woezel en Pip, Bing, Dimitri, Kaatjes Kameraadjes, Biba & Loeba, Kaatjes Tralalaatjes, Wissper, Bob de Bouwer en Monchhichi.
12:30 Lentebeelden
Sfeerbeelden vanuit verschillende Europese vakantiebestemmingen.
13:30 Ketnet Junior
15:00 Koningin Elisabethwedstrijd Viool
Tijdens elke sessie hoort het publiek vier halvefinalisten aan het werk. De eerste twee spelen een concerto van Wolfgang Amadeus Mozart, gekozen uit de concerti KV207 (nr. 1 in Bes), KV211 (n.2 in D) en KV218 (nr. 4 in D).
18:00 Sporza: Olympisch Kwalificatie Toernooi 3x3 Basketbal 2024
Verslag van de wedstrijden gespeeld op het olympisch kwalificatie toernooi 3x3 basketbal in Debrecen, Hongarije.
18:20 Sporza: EK voetbal 2024 preview magazine
Slovenië en Oostenrijk.
18:50 Frontlinie
Sakir Khader reist naar Uruzgan in het Afghanistan onder de Taliban, en gaat op zoek naar de Afghanen die de Nederlandse Staat hebben aangeklaagd wegens het bombarderen van onschuldige burgers bij de slag om Chora.
19:30 Shrink
David is uitgeput van zijn twee banen en valt overal waar hij komt in slaap. Hij en zijn moeder herdenken Davids vader door naar een van zijn favoriete plekken te gaan. David krijgt advies uit onverwachte hoek.
20:00 Terzake
Terzake gaat dieper in op de actualiteit. Met gasten en reportages die het nieuws bepalen aan de hand van scherpe, kritische en verhelderende interviews.
20:35 De Afspraak op vrijdag
Ivan De Vadder nodigt wekelijks één politicus en twee andere gasten uit. Samen overlopen zij de politieke actualiteit van de afgelopen week.
21:30 Carol
Therese Belivet is een jonge aspirant-fotografe die meer wil van het leven. Wanneer ze de ravissante oudere Carol Aird ontmoet, beslissen ze om tijd met elkaar door te brengen.
23:30 Nachtlus
Doorlopende herhaling tot de start van de ochtenduitzendingen.

logo Play4 logo

Rik Verheye en Sam Kerkhofs hebben hun jongensdroom waargemaakt. Ze hebben met hun eigen spaarcenten een voetbalclub gekocht: Sporting Hasselt. Maar al snel blijkt dat de club zich in een veel slechtere staat bevindt dan ze hadden verwacht.

'De Spor', om 21.20 uur op Play4.