TVgids - Play Crime

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
08:40 Hailey Dean Mysteries: A Marriage Made for Murder
Hailey's professionele ethische code verhindert haar om naar de politie te gaan over de bekentenis van een cliënt, dus moet ze een andere manier vinden om de moordenaar voor het gerecht te brengen.
10:05 Forensic Files II
Een gevaarlijke brand zorgt ervoor dat onderzoekers de oorzaak van een ongewone dood opnieuw moeten onderzoeken. Dit beseffen de experts als het bewijs in een andere richting wijst.
10:25 Forensic Files II
Het naakte lichaam van een jonge vrouw wordt ontdekt in een afgelegen gebied. De vondst leidt de forensische onderzoekers naar een zoektocht naar aanwijzingen over haar identiteit en de identiteit van haar moordenaar.
10:45 Snapped
Een onderzoek naar de moord op een buschauffeur in een klein stadje onthult een aantal duistere geheimen die schuilgingen achter gesloten deuren.
11:30 Cold Case Files
Op de avond voor Halloween komt er in Oil City een telefoontje binnen. De beller beweert te hebben gezien dat een meisje door een man van de straat werd gehaald en in een rode auto werd weggevoerd.
12:15 World's Most Evil Killers
Het verhaal van Malcolm Green, die levenslang werd veroordeeld voor de brute moord op een prostituee in Cardiff. Hij doodt opnieuw als hij na 18 jaar wordt vrijgelaten.
13:00 Hailey Dean Mystery: 2+2=4 Murders
Hailey's nichtje vertelt haar dat haar muziekleraar, de belangrijkste kracht achter het inzamelen van geld voor schoolreparaties, vermist is geraakt. Hailey gaat op onderzoek uit en vindt bloed. De politie ondervraagt alle leraren.
14:30 Forensic Files II
14:50 Forensic Files II
15:15 Snapped
15:55 Cold Case Files
16:40 World's Most Evil Killers
17:30 Menendez: Blood Brothers
Lyle en Eric Menendez, twee vriendelijke jongens, vermoordden uiteindelijk hun ouders. "Menendez: Blood Brothers" toont wat er in deze jongens allemaal omging.
18:55 Forensic Files
Als een student vlak voor haar huwelijk op mysterieuze wijze verdwijnt, wordt een onderzoek gestart.
19:20 Forensic Files II
Een koffer leidt tot de ontdekking van een bijna perfecte misdaad. Onderzoekers raken in de war.
19:45 Snapped
Een onderzoek naar de verdwijning van een moeder uit Iowa leidt tot een wilde politieachtervolging, waarbij ze te maken krijgen met een driehoeksverhouding, een gestolen identiteit, brandstichting en een meedogenloze stalker.
20:30 Cold Case Files
Een beginnende coldcase-detective die de brute steekpartij van een gepeste tiener onderzoekt, ziet een aanwijzing op een oude plaats-delict foto die kan helpen bij het oplossen van de 27-jarige zaak.
21:15 World's Most Evil Killers
The DC sniper bestond eigenlijk uit twee personen: John Allen Muhammad en Lee Boyd Malvo. Zij brachten zeventien mensen om het leven en verwondden nog eens tien andere mensen in oktober 2002.
22:00 Cold Case
Het team duikt in een moderne club met eenzame harten wanneer een knappe man zelfmoord pleegt na het bekijken van een tape van een onaantrekkelijke vrouw wiens moord in 1989 onopgelost blijft.
22:50 CSI: Miami
Tyan en Cardoza werken undercover op een feestje, wanneer een man plots in een poel met dodelijke kwallen valt. Cardoza riskeert zijn leven om hem te redden, maar de man haalt het niet. Het CSI-team onderzoekt de zaak.
23:35 FBI
Een controversiële leider uit Egypte komt naar New York voor een harttransplantatie en OA heeft moeite om zijn persoonlijke mening en zijn werk uit elkaar te houden als hij hem moet beveiligen.
00:20 Castle
Castle wordt knock out geslagen door een aantal criminelen, hij belandt in een compleet andere wereld waar hij Becket nooit ontmoet heeft.
01:05 Geen uitzending
»

'Don't Worry Be Happy' (Play4)

In Kontich begint Sabrina aan de ochtend samen met haar dochters. Vroeger runde ze een bloeiende kinderopvang, maar na een burn-out sloot ze de deuren. Sindsdien moet ze meer letten op hun uitgaven en heeft ze geleerd dat je met minder ook gelukkig kan zijn. In Brugge heeft Peter een hectische dag voor de boeg, hij moet een bestelling leveren.

'Don't Worry, Be Happy', om 21.15 uur op Play4.