Dit zie je deze week in 'Home and Away' - PREVIEW

zondag 14 april 2024

Zon, zee en strand. Wat moet een mens meer hebben? Je vindt dit alles in Summer Bay. Maar voor de inwoners is het er niet altijd paradijselijk. Dat is al jaren hét succesrecept van 'Home and Away'. Lees hier de preview op volgende week.

Maandag 15 april 2024 - aflevering 8036
Rose is zwaar teleurgesteld nadat ze niet werd uitgenodigd voor het feestje van Mali. Op het feest zelf is Mali intussen ook niet opgezet met het feit dat Mackenzie Rose niet heeft uitgenodigd. Marilyn kan zich niet ontdoen van het gevoel dat iemand haar bespioneert terwijl ze het eethuis aan het afsluiten is. Mali excuseert zich bij Rose voor het misverstand. Cash geniet van wat welverdiende qualitytime met Eden, tot hij wordt weggeroepen en schokkend nieuws krijgt van het team dat de zaak-Andrew verder onderzoekt: Esther is niet de moeder van Andrew.

Dinsdag 16 april 2024 - aflevering 8037
Terwijl Cash berispt wordt voor zijn foute inschatting wat betreft Esther, zijn Leah en Justin ervan overtuigd dat ze juist gehandeld hebben door Andrew met haar te laten meegaan. Het nieuws van Cash komt dan ook hard aan. Die laatste wil zijn fout goedmaken en besluit Justin te helpen bij het opsporen van Andrew en Margot Dafoe, de echte naam van Esther, die tevens de leider van Vita Nova blijkt te zijn. John merkt dat er Marilyn iets dwars zit, maar zij houdt de lippen stijf op elkaar, uit angst voor represailles. Maar wanneer Rose opbiecht geen stap dichter te zijn bij het achterhalen van de identiteit van haar belager, neemt ze John alsnog in vertrouwen.

Woensdag 17 april 2024 - aflevering 8038
Cash en Justin zijn op een dood spoor beland in hun zoektocht naar Margot en Andrew, die intussen volop gebrainwasht wordt door de leden van Vita Nova. Wanneer Cash en Justin de locatie van de sekte dan toch weten te achterhalen, weigert Andrew met hen mee te gaan. De bedreigingen beginnen hun tol te eisen bij Marilyn, die zich inmiddels nergens meer veilig voelt en dat ondervindt ook Irene aan den lijve.

Donderdag 18 april 2024 - aflevering 8039
Marilyn twijfelt om een vervolginterview te geven over haar ervaringen met Stunning Organics. Ze wil niemand teleurstellen, maar is bang voor nieuwe bedreigingen. Justin licht Theo in over de gebeurtenissen rond Andrew en Vita Nova. Theo voelt zich schuldig, omdat hij degene was die de post online zette. Xander krijgt bezoek van Kate, de weduwe van Jamie. Zij weigert zijn geld aan te nemen.

Vrijdag 19 april 2024 - aflevering 8040
Kate keert terug naar Salt om haar excuses aan te bieden aan Xander. Ze vinden troost in elkaars gezelschap. Tussen Kirby en Theo gaat het intussen van kwaad naar erger en het komt tot een harde confrontatie. Rose ontvangt een telefoontje van Elandra, de zus van Mali, die er geen doekjes om windt en haar vertelt dat Mali spijt heeft van hun breuk. Rose lijkt echter niet meteen geneigd om stappen te ondernemen.

'Home and Away', elke werkdag op VTM 2.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu in onze soap-rubriek.

Download nu de GRATIS TVvisie app voor Android of iOS!

Home and Away op tv
Dinsdag 30 april 2024 om 18u30  »
VTM 2
De (liefdes)levens van bewoners van het fictieve Australische stadje Summer Bay. De hoofdpersonen moeten omgaan met relaties, familie, liefde, verlies en opgroeien.
Woensdag 1 mei 2024 om 18u35  »
VTM 2
Leah geeft Justin op als vermist. Een gewonde Justin probeert intussen te ontsnappen, maar Margot is niet van plan om hem zomaar te laten gaan. Justin smeekt Andrew om de hulpdiensten te bellen.
Donderdag 2 mei 2024 om 18u10  »
VTM 2
De Battle of the Bands-wedstrijd staat voor de deur. De spanning neemt toe bij Lyrik en bij Theo slaan de zenuwen hard toe. Marilyn hoopt voorgoed verlost te zijn van Stunning Organics.
Vrijdag 3 mei 2024 om 18u55  »
VTM 2
Lyrik speelt de pannen van het dak en sleept de publieksprijs in de wacht. Terwijl iedereen feestviert, blijkt Felicity spoorloos te zijn. Tane en Eden beginnen zich zorgen te maken.
Maandag 6 mei 2024 om 18u40  »
VTM 2
Tane verontschuldigt zich bij Eden. Marilyn blijft dreigementen ontvangen en Roo gooit onbewust olie op het vuur. Eden probeert Felicity te overtuigen om Tane en Cash in vertrouwen te nemen.

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.

Door de bomen
    Radio2 op VRT 1: Goeiemorgen, morgen!
    De Afspraak
    VRT NWS journaal met VGT