TVgids - VTM NON-STOP 90s

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:30 Beverly Hills, 90210
Brenda en Dylan spreken af dat ze uit mogen gaan met wie ze maar willen. Nadat ze Dylan en Kelly samen ziet, wil Brenda die afspraak echter al snel herbekijken.
03:15 Beverly Hills, 90210
Dylan wil tijd voor zichzelf en trekt naar het platteland. De politie onderzoekt examenfraude.
03:55 Married ... With Children
Al brengt samen met Steve een bezoekje aan de bank waar de laatste werkt. Wanneer er de volgende dag een grote som geld verdwenen blijkt, denken Peggy en de kinderen dat Al hiervoor verantwoordelijk is.
04:15 Married ... With Children
Buck, de hond van de familie Bundy, heeft alle teefjes uit de wijk zwanger gemaakt. De buurtbewoners zijn hier alles behalve blij mee, en de Bundy's zullen snel met een oplossing moeten komen.
04:40 Beverly Hills, 90210
Brandon nodigt oorlogsveteraan Jack Canner uit voor Thanksgiving. Jim is hier niet mee opgezet, omdat Jack er een andere politieke visie op nahoudt.
05:25 Beverly Hills, 90210
Mysterieuze engelbewaarders zorgen ervoor dat een bus van de school niet botst met een aankomende vrachtwagen. Dylan wordt gevraagd om kerstman te spelen voor een groep kansarme kinderen.
06:05 Beverly Hills, 90210
Steve en Brandon ontmoeten enkele personen, o.a. een mogelijke misdadiger, die aan dragracen doen.
06:55 Beverly Hills, 90210
De vrouwen gaan naar een kuuroord in Montecito. Kelly vreest dat haar moeder terug aan de drugs zal raken. Brandon heeft een gokverslaving. De vader van Dylan komt weldra vrij uit de gevangenis.
07:40 Beverly Hills, 90210
Jack, de vader van Dylan, geeft een feestje om zijn vrijlating uit de gevangenis te vieren. Brenda is woedend wanneer Kelly en Dylan opbiechten dat ze een affaire hebben gehad toen zij in Frankrijk was.
08:25 Beverly Hills, 90210
In een andere school worden tijdens een americanfootballwedstrijd twee leerlingen doodgeschoten door een bende. Als gevolg daarvan beslist West Beverly High om forfait te geven voor hun match tegen die school.
09:15 Beverly Hills, 90210
Sue Scanlon beticht schooladviseur Gil Meyers van seksuele aanranding. Dylan start een milieu-actie.
10:00 Beverly Hills, 90210
Brenda komt Rick tegen, haar vakantielief uit Frankrijk, en gaat zonder medeweten van Dylan met hem uit. Ze is ontzet wanneer blijkt dat Dylan tijdens haar afwezigheid ook een affaire had.
10:45 Beverly Hills, 90210
11:35 Beverly Hills, 90210
12:15 Beverly Hills, 90210
13:00 Beverly Hills, 90210
13:45 Beverly Hills, 90210
14:30 Beverly Hills, 90210
15:15 Beverly Hills, 90210
16:00 The X-Files
De agenten onderzoeken sterfgevallen waarbij de aanwezigheid van kakkerlakken de enige gemene deler is.
16:50 The X-Files
Agenten Mulder en Scully bezoeken een stad om een reeks vreemde sterfgevallen te onderzoeken die samenvallen met een astrologisch fenomeen.
17:40 The X-Files
De agenten helpen Mulders voormalige mentor bij een zaak waarbij een seriemoordenaar betrokken is die beweert bezeten te zijn door een demonische kracht.
18:25 The X-Files
De duikers van een Frans bergingsschip vallen ten prooi aan een bizarre ziekte na het werken aan een mysterieus wrak uit de Tweede Wereldoorlog.
19:15 The X-Files
Het onderzoek naar de ziekte die ontstond na werkzaamheden aan het scheepswrak gaat door. Scully realiseert zich dat ze nog steeds in gevaar is.
20:05 The X-Files
Mulder en Scully worden gevraagd om te helpen in een zaak waarbij Robert Patrick Mandell betrokken is, een huurmoordenaar die het paranormale vermogen bezit om zijn wil aan mensen op te leggen.
20:50 The X-Files
Tijdens opgravingen wordt een urn met de overblijfselen van een Indiase godin ontdekt. De indianenstam wil de urn terug, maar hij staat nog in een museum. Kort daarna verliezen sommige wetenschappers op mysterieuze wijze het leven.
21:40 The X-Files
De agenten onderzoeken de mysterieuze dood van Chinese immigranten wiens lichamen verschillende interne organen misten.
22:25 The X-Files
Mulder en Scully doen diepgravend onderzoek naar een doofpotaffaire rond een ufo-ontvoering. De zaak eindigt in een bizarre ontmoeting met een onconventionele romanschrijver.
23:10 The X-Files
Mulder en Scully komen meer te weten over het persoonlijke leven van Skinner terwijl ze werken aan het ontrafelen van een samenzwering om hem te vrijwaren van moord.
00:00 The X-Files
00:45 The X-Files

logo VTM logo Kleurt je dag

Londen, jaren 70. Estella, een jonge oplichtster die ervan droomt om modeontwerpster te worden, belandt na tal van tegenslagen op straat, samen met de bevriende boeven Horace en Jasper. Op een dag trekt het modebewustzijn van Estella de aandacht van de narcistische barones Von Hellman, een steenrijke modelegende die ontwerpt voor de 'rich and famous'. Maar hun relatie leidt tot een reeks gebeurtenissen die de gemene kant in Estella naar boven brengen.

'Cruella', film uit 2021 met oa. Emma Stone, om 20.30 uur op VTM.