Tess Goossens en Herbert Bruynseels naar JOE fm

woensdag 4 maart 2009

JOE fm, vanaf woensdag 1 april de nieuwe naam voor 4fm. Zoals gezegd krijgt de zender een gezicht én een nieuwe invulling, met als baseline the smile, the music. De gezichten zijn bekend. Opvallende transfers zijn vtm-presentatrice Tess Goossens ('EHBL') en Q-stem Herbert Bruynseels ('LouisLouise'). Een overzicht van het programmaschema van de gloednieuwe radiozender.

R

af Van Brussel en Alexandra Potvin presenteren elke ochtend van 6u tot 9u. Een gezellig programma, om prettig bij uit bed te rollen en als gids doorheen de ochtendspits.

Van 9u tot 12u krijg je Lilaleen met Leen Demaré, de ideale kickstart voor een happy werkdag.

Herbert Bruynseels presenteert elke dag tussen 12u en 13u het Top 40 Hitarchief, een hitlijst uit het verleden, kortom het beste uit 40 jaar Top 40.

Van 13u tot 16u kiest Bert Geenen voluit voor de muziek in Geenen Zever, vanaf 16u neemt Jan Bosman de fakkel over in De Spits met Jan. Tot 19u vlot doorheen de files.

Tussen 19u en 20u krijg je in I Love The 80's het allerbeste uit de jaren '80 en om 20u presenteert Tess Goossens Heartbeats. Romantiek op de radio tot 23u.

In het weekend komt er een humorprogramma, JOE kes, met daarin het beste uit de humorgeschiedenis van vroeger en nu, een uitgebreide versie van Het Top 40 Hitarchief en, op zondag, Heartbeats, deze keer met Truus Druyts.

JOE tijdens de week

Raf & Alexandra
Elke ochtend, van 6u tot 9u, wordt op JOE de weg vrijgemaakt voor Raf Van Brussel en Alexandra Potvin. Een gezellig programma, niet alleen om prettig bij uit je bed te rollen, maar ook als gids doorheen de jachtige ochtendspits. De combinatie van Alexandra's ervaring met de frisheid van ongeleid projectiel Raf Van Brussel geeft ongetwijfeld voldoende energie om vol goede moed aan de dag te beginnen.

Lilaleen
Leen Demaré is elke dag, van 9u tot 12u, het kloppend hart van de werkvloer in LILALEEN. Jouw kickstart voor een happy werkdag. Bedrijven kunnen o.m. zelf een muzikaal kwartiertje met hun favoriete hits samen stellen. En voor de rest: The Smile, The Music.

Top 40 Hitarchief
Herbert Bruynseels blikt tussen 12u en 13u terug op '40 jaar Top 40'. Elke dag tovert hij een hitlijst uit het verleden te voorschijn. Een hitlijst, zoals een echte hitlijst moet klinken, met alle toeters en bellen. Gefundenes fressen dus bij de lunch.

Geenen Zever!
Bert Geenen mag vanaf 1 april iets langer uitslapen, want hij verruilt de ochtenduren voor de namiddag. Elke dag om 13u luidt zijn slogan Geenen Zever, met andere woorden alle aandacht voor de muziek. Een actuaquiz én de rubriek 'wij willen vinyl', de muzikale keuzes van een BV en van de JOE luisteraar, kruiden het programma tot 16u.

De Spits met Jan
Jan Bosman presenteert elke dag de avondspits van 16u tot 19u. Nieuws, weer, verkeer en natuurlijk de nodige muzikale power om vlot thuis te geraken.

I Love The 80's
We moeten er geen doekjes om winden, de jaren '80 waren muzikaal het allerbeste decennium. Elke weekdag, zeven dagen op zeven, vanaf 19u brengt JOE de eighties opnieuw non-stop tot leven met een uitgekiende collectie superhits.

Heartbeats
'Romantiek op de radio', dat is intussen synoniem geworden voor Heartbeats. Vanaf 1 april een uurtje later, vanaf 20u. Van maandag tot vrijdag is Tess Goossens onze romantische hulplijn, op zondag is het de beurt aan Truus Druyts. Truus hoor je bovendien ook nog altijd tijdens de week als 'problem solver' bij romantische 'issues'!

JOE in het weekend
In het weekend trekt JOE 's ochtends de humorkaart met het programma JOE kes. Van 9u tot 12u het beste uit de humorgeschiedenis én een plejade aan vlotte, leuke grapjassen. Dat in combinatie met de perfecte, muzikale drive, zorgen voor het ideale ochtendgevoel in het weekend.

Verder krijg je op zaterdag een extra lange editie van het Top 40 hitarchief, opnieuw met Herbert Bruynseels. Een volledige top 40 uit het verleden dus, van 12u tot 15u.

Ook in het weekend krijg je van 19u tot 20u I Love The 80's en vanaf 20u Heartbeats, op zondag gepresenteerd door Truus Druyts.

Persbericht JOE fm

'The Voice van Vlaanderen' - finale (VTM)

De vier finalisten zingen nog een laatste keer de pannen van het dak in de hoop het publiek omver te blazen met hun talent en zo de overwinning in de wacht te slepen. Wie wordt de nieuwe 'Voice van Vlaanderen'?

'The Voice van Vlaanderen', om 20.40 uur op VTM.

radio2 op VRT 1
    Tik Tak