Kijk wat er in april op STAR Channel te zien is

zaterdag 30 maart 2024

De St. John's Major Crimes Unit heeft een team dat goed is afgestemd en even goed is ingeburgerd om ontvoeringen, moorden en gijzelingen aan te pakken - maar wat hen echt onderscheidt, is de partner van rechercheur Hudson en voormalig K-9-hond; Rex.

Vanaf 10 april, elke woensdag een dubbele aflevering vanaf 20.35 uur op STAR Channel.

NANCY DREW S4

Nancy start een nieuw onderzoek om een groep vermiste lichamen op de begraafplaats van Horseshoe Bay te vinden die zijn opgegraven en gestolen – of mogelijk zijn opgestaan. Terwijl Nancy betrokken raakt bij deze spookachtige zaak, leidt een reeks onverklaarde paranormale misdaden ertoe dat het onderzoeksteam gelooft dat de letterlijke zonden uit het verleden van de stad zijn teruggekeerd om de levenden te achtervolgen.

Vanaf 11 april, elke donderdag een dubbele aflevering vanaf 20.35 uur op STAR Channel.

FROM S2

Een mysterieuze stadje laat eenieder die het betreed niet meer gaan. Terwijl de onvrijwillige bewoners hun uiterste best doen om een gevoel van normaliteit te behouden en een uitweg zoeken, moeten ze ook de bedreigingen van het omringende bos zien te overleven - inclusief de angstaanjagende wezens die tevoorschijn komen als de zon ondergaat. In het tweede seizoen is het de taak aan Donna en Kenny om orde in de chaos te scheppen wanneer er een bus vol met mensen arriveert. Victor en Tabitha gaat op onderzoek uit in de tunnels die onder het stadje doorlopen.

Vanaf 29 april, elke maandag een dubbele aflevering vanaf 20.35 uur op STAR Channel.

TRANSPLANT S4

'Transplant' staat in het teken van een SEH-arts die zijn geboorteland Syrië ontvluchtte om naar Canada te komen. Hij moet talloze obstakels overwinnen om zijn carrière in de wereld van de spoedeisende hulp weer op te kunnen bouwen bij één van de beste ziekenhuizen van Toronto, York Memorial.

Vanaf 30 april, elke dinsdag een dubbele aflevering vanaf 20.35 uur op STAR Channel.

ONGOING
LAW & ORDER: ORGANIZED CRIME S3

Elliot Stabler keert terug naar de New York Police Department om de georganiseerde misdaad te bestrijden na een verschrikkelijk persoonlijk verlies. De stad en het politiebureau zijn echter drastisch veranderd in het decennium dat hij weg was, en hij moet zich aanpassen aan een strafrechtsysteem. Stabler moet weer tot zichzelf komen en zijn leven opnieuw op bouwen, terwijl hij een nieuw team leidt die de machtigste criminele kartels van de stad één voor één uit uitschakelt.

Elke maandag een dubbele aflevering vanaf 20.35 uur op STAR Channel.

ONGOING
THE EQUALIZER S3

Een remake van de film 'The Equalizer' uit de jaren 80 met Queen Latifah in de hoofdrol. Robyn McCall, een geheimzinnige oud-CIA-agent, moet al haar vaardigheden inzetten om mensen te helpen die nergens anders terecht kunnen. McCall overweegt om haar werk als de Equalizer aan de wilgen te hangen, tot rechercheur Marcus Dante haar vraagt te helpen zoeken naar een onvindbare groep bankovervallers.

Elke dinsdag een dubbele aflevering vanaf 20.35 uur op STAR Channel.

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.

Radio2 op VRT 1: Goeiemorgen, morgen!
    Pop Papierstad
    De avonturen van K3