Telenet hoofdsponsor en hofleverancier Club Brugge

maandag 27 maart 2006

Telenet heeft afgelopen weekend met Club Brugge KV een overeenkomst gesloten waarin beide partijen hun vertrouwen naar mekaar bevestigen en versterken. Telenet tekende een overeenkomst waardoor het vanaf nu 'official supplier' is geworden. Na de hoofdsponsor is de 'official supplier' het belangrijkste in de sponsorstructuur van Club Brugge KV.

Met meer dan 2,7 miljoen klanten bestrijkt Telenet het grootste deel van Vlaanderen met zowel telefonie-, internet- en televisie producten.

Telenet is in Vlaanderen de marktleider voor supersnel breedband Internet en voor interactieve digitale televisie. In de Nationale Merkenkompetitie heeft Telenet de titel van populairste internetmerk kunnen wegkapen.

Club Brugge KV is in dezelfde Nationale Merkenkompetitie als het populairste merk in België gekroond. Deze uitslag is de bevestiging van het positieve imago van Club.

Telenet en Club Brugge KV hebben beiden een sterke familiecultuur en willen met zowel hun personeel, klanten en relaties omgaan op basis van vertrouwen, openheid en waardering. Die gemeenschappelijke basis en cultuur maakt Club Brugge KV en Telenet tot natuurlijke partners die samen sterk kunnen en willen presteren.

De verfraaiing van de perszaal "Telenet Lounge" in het Jan Breydelstadion is een eerste zichtbare investering van Telenet bij Club Brugge KV. Verder is ook het Jan Breydelstadion uitgerust met een draadloze Telenet WiFi hotspot.

Telenet en Club Brugge KV lanceren in de toekomst verder nog gemeenschappelijke initiatieven en projecten rond Internet toepassingen.

Iedere ochtend een actueel nieuwsoverzicht in je mailbox? Schrijf je dan nu in voor 'TV-Visie extra' via dit invulformulier en dagelijks bij zonsopgang zitten wij in je mailbox. Een aanrader!

Persbericht Telenet
http://www.telenet.be

DOSSIER: Digitale televisie in Vlaanderen

volledig dossier

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Terzake' (foto: Canvas - © VRT Joost Joossen 2017)

Er is in de drie jaar sinds de vorige serie van 'Onze man in Teheran' veel veranderd in Iran. De sfeer lijkt losser, maar onder de oppervlakte borrelt het ongenoegen. Thomas ligt van alle kanten onder vuur. Zijn schoonmoeder wacht ongeduldig op een kleinkind en de directeur van het filmbureau van de overheid roept hem op zijn land niet weer als 'achterlijk' af te schilderen. Toch lijkt er veel veranderd in Iran. De sociale media hebben het land uit zijn isolement gehaald en de sfeer lijkt losser en vrijer. Maar onder de oppervlakte borrelt het ongenoegen: vrouwen die op straat protesteren tegen de verplichte hoofddoek worden opgepakt. Nieuw is dat de foto's hiervan direct rondgaan op het internet, evenals de dreigementen van een religieuze fanaticus. Thomas herkent de afzender. Het is een oude bekende.

'Terzake Docu', om 20.30 uur op Canvas.

Dossiers