Telenet hoofdsponsor en hofleverancier Club Brugge

maandag 27 maart 2006

Telenet heeft afgelopen weekend met Club Brugge KV een overeenkomst gesloten waarin beide partijen hun vertrouwen naar mekaar bevestigen en versterken. Telenet tekende een overeenkomst waardoor het vanaf nu 'official supplier' is geworden. Na de hoofdsponsor is de 'official supplier' het belangrijkste in de sponsorstructuur van Club Brugge KV.

Met meer dan 2,7 miljoen klanten bestrijkt Telenet het grootste deel van Vlaanderen met zowel telefonie-, internet- en televisie producten.

Telenet is in Vlaanderen de marktleider voor supersnel breedband Internet en voor interactieve digitale televisie. In de Nationale Merkenkompetitie heeft Telenet de titel van populairste internetmerk kunnen wegkapen.

Club Brugge KV is in dezelfde Nationale Merkenkompetitie als het populairste merk in België gekroond. Deze uitslag is de bevestiging van het positieve imago van Club.

Telenet en Club Brugge KV hebben beiden een sterke familiecultuur en willen met zowel hun personeel, klanten en relaties omgaan op basis van vertrouwen, openheid en waardering. Die gemeenschappelijke basis en cultuur maakt Club Brugge KV en Telenet tot natuurlijke partners die samen sterk kunnen en willen presteren.

De verfraaiing van de perszaal "Telenet Lounge" in het Jan Breydelstadion is een eerste zichtbare investering van Telenet bij Club Brugge KV. Verder is ook het Jan Breydelstadion uitgerust met een draadloze Telenet WiFi hotspot.

Telenet en Club Brugge KV lanceren in de toekomst verder nog gemeenschappelijke initiatieven en projecten rond Internet toepassingen.

Iedere ochtend een actueel nieuwsoverzicht in je mailbox? Schrijf je dan nu in voor 'TV-Visie extra' via dit invulformulier en dagelijks bij zonsopgang zitten wij in je mailbox. Een aanrader!

Persbericht Telenet
http://www.telenet.be

DOSSIER: Digitale televisie in Vlaanderen

volledig dossier

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

Sergio Herman in 'Mijn Pop-uprestaurant 2017' (foto: VTM - © MEDIALAAN 2017)

Met nog één week te gaan voor de grote finale op 4 mei, zetten de twee finalisten Table'O en TJOP's alles op alles om de overwinning en de bijhorende 50.000 euro binnen te halen. Makkelijk wordt het niet, want de twee duo's krijgen al meteen een nieuwe opdracht van de jury. Ze moeten tijdens het weekend een dubbele service organiseren. Dat wil zeggen: twee shiften op één avond en dus dubbel zoveel klanten. Wat de duo's niet weten is dat de jury nog een tweede test heeft voorzien. Tussen de klanten van de dubbele shift zitten namelijk ook twee geheime recensenten: Hermes Vanliefde en Peter Laloo, uitbaters van het Brugse restaurant Rock-Fort.

'Mijn Pop-uprestaurant', om 20.35 uur op VTM.

Dossiers