Telenet hoofdsponsor en hofleverancier Club Brugge

maandag 27 maart 2006

Telenet heeft afgelopen weekend met Club Brugge KV een overeenkomst gesloten waarin beide partijen hun vertrouwen naar mekaar bevestigen en versterken. Telenet tekende een overeenkomst waardoor het vanaf nu 'official supplier' is geworden. Na de hoofdsponsor is de 'official supplier' het belangrijkste in de sponsorstructuur van Club Brugge KV.

Met meer dan 2,7 miljoen klanten bestrijkt Telenet het grootste deel van Vlaanderen met zowel telefonie-, internet- en televisie producten.

Telenet is in Vlaanderen de marktleider voor supersnel breedband Internet en voor interactieve digitale televisie. In de Nationale Merkenkompetitie heeft Telenet de titel van populairste internetmerk kunnen wegkapen.

Club Brugge KV is in dezelfde Nationale Merkenkompetitie als het populairste merk in België gekroond. Deze uitslag is de bevestiging van het positieve imago van Club.

Telenet en Club Brugge KV hebben beiden een sterke familiecultuur en willen met zowel hun personeel, klanten en relaties omgaan op basis van vertrouwen, openheid en waardering. Die gemeenschappelijke basis en cultuur maakt Club Brugge KV en Telenet tot natuurlijke partners die samen sterk kunnen en willen presteren.

De verfraaiing van de perszaal "Telenet Lounge" in het Jan Breydelstadion is een eerste zichtbare investering van Telenet bij Club Brugge KV. Verder is ook het Jan Breydelstadion uitgerust met een draadloze Telenet WiFi hotspot.

Telenet en Club Brugge KV lanceren in de toekomst verder nog gemeenschappelijke initiatieven en projecten rond Internet toepassingen.

Iedere ochtend een actueel nieuwsoverzicht in je mailbox? Schrijf je dan nu in voor 'TV-Visie extra' via dit invulformulier en dagelijks bij zonsopgang zitten wij in je mailbox. Een aanrader!

Persbericht Telenet
http://www.telenet.be

DOSSIER: Digitale televisie in Vlaanderen

volledig dossier

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo Canvas logo

Twee Finse grotduikers komen om het leven in een diepe grot ergens in Noorwegen. Nadat een officiële Noorse bergingsoperatie met de hulp van Britse experten is afgeblazen, besluiten de overblijvende duikers van de groep zelf naar hun overleden vrienden op zoek te gaan. De documentaire brengt verslag uit van deze geheime en gevaarlijke duikmissie. Naast de enorme fysieke inspanning vereist de zoektocht ook mentaal veel van de ervaren duikers. Ze hebben de families namelijk beloofd dat ze weer herenigd zullen worden met hun omgekomen gezinsleden. Documentaire van Juan Reina.

'Diving into the Unknown', om 22.40 uur op Canvas.

Dossiers