Doe zelf mee aan 'Mag Ik U Kussen?'

woensdag 25 januari 2017

Wie deelneemt aan een wedstrijd, en er dan ook nog eens in slaagt om de tegenstand van zich af te schudden, kan – afhankelijk van de wedstrijd – vanalles winnen: een trofee, een schaal, een kassei, een wasmachine... Maar de mooiste prijs ter wereld blijft toch: de kus van een mooie vrouw.

En laat dat nu net de te winnen hoofdprijs zijn bij 'Mag ik u Kussen?'.

Het feest van de humoristische romantiek is vanaf donderdag 9 februari terug op Eén. Bart Peeters leidt alles in goede banen. Hij ontvangst telkens drie bekende hofmakers die zich in allerlei humoristische bochten zullen wringen om zich in de gunst te werken van een beroemde vrouw. Worden verwacht op het strijdtoneel: oude bekenden als Philippe Geubels, Tom Waes en Jeroom, maar ook nieuwe hofmakers als Herman Brusselmans, Rik Verheye en Pedro Elias.

Negen bekende vrouwen, onder wie Leen Dendievel, Natalia en Hilde Crevits, laten zich verleiden. Maar 'Mag ik u Kussen?' telt tien afleveringen: die tiende plek reserveert Bart Peeters voor een nog onbekende kijker. Wie zich graag eens het hof laat maken door drie superverleiders, kan zich vanaf nu inschrijven via de website van Eén.

Wie doet er mee?
Onder andere Bart Cannaerts, Herman Brusselmans, Jelle De Beule, Leen Dendievel, Sven de Leijer, Pedro Elias, Joke Emmers, Philippe Geubels, Steven Goegebeur, Jeroom, Kamal Kharmach, Dimitri Leue, Olga Leyers, Lieven Scheire, Vincent Valckx, Adriaan Van den Hoof, Stijn Van de Voorde, Rik Verheye en Tom Waes laten zich van hun verleidelijkste kant zien. Zij proberen een kus te winnen van dames als Katrin Kerkhofs, Leen Dendievel, Natalia, Hilde Crevits, Cath Luyten en Tatyana Beloy.

Speciale afleveringen
Net zoals vorig seizoen worden de rollen ook eens omgedraaid, met drie vrouwelijke verleidsters die strijden voor een kus van Stan Van Samang. In een andere aflevering moet Tom Waes het tegen twee andere verleiders opnemen voor de kus van zijn eigen verloofde, Mieke Morel. En na vele jaren aandringen heeft zelfs Wim De Vilder toegezegd om zich in 'Mag ik u Kussen?' het hof te laten maken.

Laat jij je verleiden?
Wie er altijd al van droomde om zich te laten verleiden in het bijzijn van Bart Peeters, heeft dit seizoen geluk: in de tiende aflevering mag een kijker plaatsnemen op de barkruk van 'Mag ik u Kussen?'. Dus wie zich graag eens het hof laat maken door drie superverleiders, om uiteindelijk door een van hen gekust te worden, kan zich vanaf nu inschrijven via https://www.een.be/mag-ik-u-kussen/laat-je-verleiden-in-mag-ik-u-kussen.

Bart Peeters: 'Ik kijk enorm uit naar het nieuwe seizoen. 'Mag ik u Kussen?' blijft een ijzersterk format, en we hebben weer een mooi lijstje namen verzameld. Een totaal onbekende dame die zich laat verleiden door drie bekende koppen: ook dat wordt enorm plezant. Persoonlijk ben ik ook heel blij dat Hilde Crevits en Wim De Vilder na jàààren aandringen eindelijk ingegaan zijn op mijn avances. Het voelt een beetje alsof ik die twee afleveringen nu al zélf gewonnen heb. (lacht)'

'Mag ik u Kussen?', vanaf 9 februari elke dinsdag om 21.20 uur op Eén.

DOSSIER: Kandidaten/publiek Gezocht!

volledig dossier

'Eenmaal Andermaal' (VTM)

Jacques en Axel trekken naar de rommelmarkt in het centrum van Gent. Stand-upcomedian Henk Rijckaert vormt een duo met Jacques, terwijl Belle Perez met Axel op stap gaat. Samen gaan ze op zoek naar objecten die het meeste geld gaan opleveren tijdens de veiling.

'Eenmaal, Andermaal', om 20.40 uur op VTM.

Restaurant Misverstand
    Sporza: UEFA Conference League