Kijkcijfers: analyse woensdag 25 november 2009

donderdag 26 november 2009

Het was woensdagavond opnieuw kampioenenbal in het voetbal en op 2BE. Dat heeft vooral zo zijn gevolgen voor 'Volt', dat een serieuze dip kent. De fictiereeks en rechtstreekse concurrent 'De Rodenburgs' doet zelfs beter dan het consumentenprogramma. Nieuwkomer 'We Are From Belgium' doet het dan wel weer goed. Tijd voor ons dagelijks overzicht.

Het gouden Eén-trio is back. 'Het Journaal' trekt de lijst met 939.489 kijkers. 'Man Bijt Hond' deed het met 928.000 kijkers en 'Thuis' stijgt door naar 897.233 fans. 'Familie' (798.030) en 'Het Nieuws' (796.733) zorgen ervoor dat de top 5 van 25 november 2009 een klassiek verloop kent.

Na 'Blokken' (778.954) volgt de nieuwe reeks 'We Are From Belgium' (704.387) op een mooie zevende plaats. 'Sketch Up' zien we met 691.158 kijkers terug op de achtste stek. 'De Rodenburgs' (687.998) en 'Volt' (685.839) sluiten de top 10 af. Andermaal geen 'De Laatste Show' in de top 10...

Bron: CIM audimetrie - uitgevoerd door de VRT-studiedienst - Gemeten op doelgroep 4.

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Zo Man Zo Vrouw' (foto: VIJF - © SBS Belgium 2017)

Alexandra (41, professioneel masseuse) is one hell of a woman en dat is ook MichaŽl (55, paracommando op rust) niet ontgaan. Ze wonen in een voormalig rendez-vous hotel en dat voelt een beetje spooky aan. Voor mannen als Jani toch. Gelukkig vallen er geen lijken uit de kast, maar wel een pak bijzondere kledingstukken. Dat gaat van lang en saai tot ubersexy bij Alexandra, en van camouflageshorts voor tieners tot jassen zonder kraag bij MichaŽl. Hij is wellicht ook de enige militair die met zijn gevechtskledij eerst langs de kleermaker liep. Het wordt een hete aflevering vol liefde en met een knaller van een make-over.

'Zo Man Zo Vrouw', om 20.35 uur op VIJF.

Dossiers