Kijkcijfers: analyse woensdag 25 november 2009

donderdag 26 november 2009

Het was woensdagavond opnieuw kampioenenbal in het voetbal en op 2BE. Dat heeft vooral zo zijn gevolgen voor 'Volt', dat een serieuze dip kent. De fictiereeks en rechtstreekse concurrent 'De Rodenburgs' doet zelfs beter dan het consumentenprogramma. Nieuwkomer 'We Are From Belgium' doet het dan wel weer goed. Tijd voor ons dagelijks overzicht.

Het gouden Eén-trio is back. 'Het Journaal' trekt de lijst met 939.489 kijkers. 'Man Bijt Hond' deed het met 928.000 kijkers en 'Thuis' stijgt door naar 897.233 fans. 'Familie' (798.030) en 'Het Nieuws' (796.733) zorgen ervoor dat de top 5 van 25 november 2009 een klassiek verloop kent.

Na 'Blokken' (778.954) volgt de nieuwe reeks 'We Are From Belgium' (704.387) op een mooie zevende plaats. 'Sketch Up' zien we met 691.158 kijkers terug op de achtste stek. 'De Rodenburgs' (687.998) en 'Volt' (685.839) sluiten de top 10 af. Andermaal geen 'De Laatste Show' in de top 10...

Bron: CIM audimetrie - uitgevoerd door de VRT-studiedienst - Gemeten op doelgroep 4.

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

Sergio Herman in 'Mijn Pop-uprestaurant 2017' (foto: VTM - © MEDIALAAN 2017)

Met nog één week te gaan voor de grote finale op 4 mei, zetten de twee finalisten Table'O en TJOP's alles op alles om de overwinning en de bijhorende 50.000 euro binnen te halen. Makkelijk wordt het niet, want de twee duo's krijgen al meteen een nieuwe opdracht van de jury. Ze moeten tijdens het weekend een dubbele service organiseren. Dat wil zeggen: twee shiften op één avond en dus dubbel zoveel klanten. Wat de duo's niet weten is dat de jury nog een tweede test heeft voorzien. Tussen de klanten van de dubbele shift zitten namelijk ook twee geheime recensenten: Hermes Vanliefde en Peter Laloo, uitbaters van het Brugse restaurant Rock-Fort.

'Mijn Pop-uprestaurant', om 20.35 uur op VTM.

Dossiers