Eline De Munck tevreden over nieuwe VT4-opdracht

woensdag 26 maart 2008

Het gaat snel voor Eline De Munck: amper een jaar geleden had vrijwel niemand van haar gehoord en nu is er vrijwel niemand die haar niet meer kent. Dit is vooral te danken aan haar deelname aan 'Steracteur Sterartiest', waarin ze eervol derde werd, en haar rol als Amber in 'Thuis'. Nu laat Eline weer een andere kant van zichzelf zien: ze wordt het nieuwe gezicht van 'JAM', het jongerenjournaal van VT4. TV-Visie vroeg om een korte reactie...

E

line zal een grote rol krijgen in het jongerenmagazine: zowel redactie – en reportagewerk als presentatie zal tot haar taken behoren. Eline De Munck zelf is zeer opgetogen en is blij dat ze deze kans krijgt van VT4. Bovendien vindt ze het een hele eer dat zij benaderd werd door de zender. Eline zal gemiddeld tweemaal per week op het scherm te zien zijn, een hoeveelheid die ze zelf ideaal vindt.

Eline lijkt een goede keuze als gezicht van een jongerenmagazine als 'JAM': zowel haar personage Amber in 'Thuis' als haar deelname aan 'Steracteur Sterartiest' kon bij veel jongeren op heel wat bijval rekenen. Onlangs was ze ook nog te gast als jurylid in het Ketnetprogramma 'Zo Is Er Maar Eén: de cup'.

De Munck lijkt wel een creatieve duizendpoot te zijn: haar personage Amber mag dan wel uit 'Thuis' geschreven zijn, zonder opdrachten zit ze zeker niet. Eline is volop bezig met de promotie van haar eerste single 'Footprints in the sand'. Deze eerste single is er gekomen dankzij haar opvallende deelname aan 'Steracteur Sterartiest' en is de voorloper van een heel album. Eline mocht als revelatie van de wedstrijd immers vrijwel meteen een platencontract tekenen bij EMI voor alvast 2 singles en een album. 'Footprints in the sand' is sinds vorige week op radio Donna te horen en betekent voor haar misschien wel het begin van een mooie en lange carrière als zangeres.

Eline zal ook mee op skireis gaan met radio Donna. Dit alles combineert het nieuwste talent van Vlaanderen nog met een deeltijdse studie communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Antwerpen. Wie Eline als zangeres aan het werk wil zien kan de concertdata checken op haar persoonlijke website (http://www.elinedemunck.be/). Ze zal ook een gastoptreden verzorgen op de Nacht van Exclusief op 12 april.

'Eenmaal Andermaal' (VTM)

Op de enorme rommelmarkt van Maastricht zorgen Jacques en Axel voor een 'Tien om te zien'-reünie tussen Anne De Baetzelier en Willy Sommers. Deze keer staan Anne en Willy niet naast elkaar, maar tegenover elkaar. Anne vormt een duo met Axel, terwijl Willy met Jacques op zoek gaat naar verborgen parels.

'Eenmaal, Andermaal', om 20.40 uur op VTM.

Villa Politica
    Samson & Marie ijsjestijd