Dave Peters moet Radio Donna redden
dinsdag 6 november 2007
Voormalig JIM-vj en Studio Brussel-presentator Dave Peters wordt één van de nieuwe stemmen van Radio Donna. Met het binnenhalen van Peters wil netmanager Steve De Coninck eindelijk het tij doen keren.
Pete
rs is maar één van de nieuwe boegbeelden bij Donna. Eerder werd ook Ben Roelants weggeplukt bij JIM, die vorige maand al 'Junior Eurosong' presenteerde voor Eén. Ook Sofie Van Mol ('De Bedenkers') en David Van Ooteghem zijn belangrijk in het nieuwe programmaschema van de zender. Zij vormen het nieuwe sterrenteam van Donna.
Dave Peters is trouwens niet alleen bekend van JIM. Ondertussen maakt hij al reportages voor Eén en Canvas en is hij al twee jaar te horen als voetbalcommentator bij Belgacom TV. Hij zal vanaf maandag 12 november de het nieuwe avondblok vullen met de show 'A.D.H. Dave' presenteren bij Donna. Eerder was hij al de stem van het veelgeprezen praatprogramma 'Brussel Midi' bij Studio Brussel.
Voor netmanager Steve De Coninck is het vandaag een belangrijke dag. Met personalityshows geïnspireerd door de actualiteit wil hij de strijd aangaan met concurrent Q-Music. In het meeste recente CIM-onderzoek haalde Donna slechts een marktaandeel van 13.3 procent. Drie jaar gelden was dat nog 25 procent.
Bron: Het Nieuwsblad
rs is maar één van de nieuwe boegbeelden bij Donna. Eerder werd ook Ben Roelants weggeplukt bij JIM, die vorige maand al 'Junior Eurosong' presenteerde voor Eén. Ook Sofie Van Mol ('De Bedenkers') en David Van Ooteghem zijn belangrijk in het nieuwe programmaschema van de zender. Zij vormen het nieuwe sterrenteam van Donna.
Dave Peters is trouwens niet alleen bekend van JIM. Ondertussen maakt hij al reportages voor Eén en Canvas en is hij al twee jaar te horen als voetbalcommentator bij Belgacom TV. Hij zal vanaf maandag 12 november de het nieuwe avondblok vullen met de show 'A.D.H. Dave' presenteren bij Donna. Eerder was hij al de stem van het veelgeprezen praatprogramma 'Brussel Midi' bij Studio Brussel.
Voor netmanager Steve De Coninck is het vandaag een belangrijke dag. Met personalityshows geïnspireerd door de actualiteit wil hij de strijd aangaan met concurrent Q-Music. In het meeste recente CIM-onderzoek haalde Donna slechts een marktaandeel van 13.3 procent. Drie jaar gelden was dat nog 25 procent.
Bron: Het Nieuwsblad