Twee nieuwe series op Q2

vrijdag 24 augustus 2018

Q2 start op maandag 27 augustus met een gloednieuwe avondprogrammatie. Daarnaast is er nog muziek van Bazart en uiteraard ook Champions League voetbal.

Elke maandag is er om 20.35 een dubbelaflevering van 'S.W.A.T.', de Amerikaanse actiereeks geschreven door Shawn Ryan (scenarist van de bekroonde, iconische politiereeks 'The Shield') en geproduceerd door Justin Lin (regisseur van vier 'Fast & Furious'-blockbusters). 'Criminal Minds'-ster Shemar Moore is agent Daniel Harrelson in de reeks, die gebaseerd is op de gelijknamige, iconische politieserie uit 1975. Tijdens een schietpartij in de straten van Los Angeles, raakt de kogel van Daniels chef een onschuldige tiener en wordt hij ontslagen. Wanneer er door het incident onrust heerst in de buurt, krijgt Daniel de opdracht om het S.W.A.T.-team te leiden, omdat hij er is opgegroeid. Kan Daniel een brug bouwen tussen de politie en 'zijn' buurt?

Adil El Arbi en Bilall Fallah ('Patser') regisseerden de eerste twee afleveringen van 'Snowfall', dat elke maandag om 22.25 uur te zien is bij Q2. Met deze reeks werkte het Belgische regisseursduo voor de eerste keer mee aan een Amerikaanse reeks. Tijdens de uitbraak van de grote crackepidemie in Los Angeles in de jaren ‘80 worden verschillende verhaallijnen gevolgd: die van een jonge drugsdealer Franklin Saint, de undercoveroperatie van CIA-agent Teddy McDonald en de worstelaar Oso die door een Mexicaanse drugkartel gerekruteerd wordt. Welke invloed heeft de crackepidemie op hen en op de stad?

Op vrijdag 31 augustus zendt Q2 om 00.10 uur het Q-Sunset Concert van Bazart aan het Q-Beach House op televisie uit. De mannen van Bazart treden op maandag 20 augustus op het strand van Oostende op en laten de zon ondergaan op de tonen van o.a. hun hits 'Goud' en 'Chaos' en op hun nieuwste single 'Grip (omarm me)'.

De terugwedstrijd in de play-offs van de UEFA Champions League staat op woensdag 29 augustus om 20.30 uur op het programma. De ploegen die het hierin tegen elkaar zullen opnemen, worden later bekend gemaakt.

Op zondag 26 augustus is er om 18.35 uur de finale van 'Britain's Got Talent'. De elf overblijvende talenten tonen hun finale act aan het publiek en juryleden Simon Cowell, Amanda Holden, Alesha Dixon en David Walliams. Wie mag zich tot de winnaar van 'Britain's Got Talent' kronen en wordt zo de opvolger van pianist Tokio Myers?

Op vrijdag 31 augustus zijn er twee tv-premières bij Q2:

Om 20.35 uur is er de tv-première van 'I.T.' met Pierce Brosnan in de hoofdrol. In de film speelt Brosnan de succesvolle ondernemer Mike Regan, die door een meningsverschil met zijn IT-consultant Ed Porter het slachtoffer dreigt te worden van de technologie die hem omringt. Om 22.15 is er de tv-première van de thriller The Boy, waarin de 9-jarige Ted steeds meer in aanraking komt met zijn duistere kant, wanneer zijn moeder het gezin verlaat.

Stephanie Planckaert (VTM)

Het nieuwe schooljaar gaat van start en bij de familie Luki brengen ze hun zevende kind naar school. De familie Leys staat voor een dilemma tijdens het winkelen: wordt het schoolgerief of toch speelgoed? Voor de familie Naudts, met hun acht dochters, brengt het nieuwe schooljaar eveneens extra kosten met zich mee. Stephanie bezoekt ook Kevin en Nena, die helaas minder goed nieuws hebben ontvangen over hun baby Yarne.

'Families XXL', om 20.30 uur bij VTM.

De week van Bruzz
    GameKeepers