Dit waren de hoogtepunten van 'Sorry Voor Alles' met Evrithiki

zondag 25 september 2016

Deze week zei Adriaan Van den Hoof 'Sorry Voor Alles' tegen Evrithiki. De 27-jarige half-Griekse uit Lokeren heeft er een heel bizarre maand opzitten en was het vierde slachtoffer van 'Sorry Voor Alles'.

Evrithiki is leerkracht in het zesde leerjaar in Lokeren, ze basket, is zot van sneakers en houdt er samen met haar vriendin Dunya een Youtube-kanaal op na. In het complot zat dan ook haar beste vriendin Dunya, haar ouders Dimitri en Gerda en nog heel wat familie, vrienden en collega’s.

Ontdek hieronder de hoogtepunten van de vierde aflevering van 'Sorry Voor Alles'.

Geen echt Iraans restaurant
Evrithiki denkt dat ze samen met Dunya een nieuw Iraans restaurant in Mechelen gaat uittesten. Bij aankomst in het restaurant krijgt Evrithiki al snel een bericht van een onbekend nummer… In dat bericht ziet ze een foto van zichzelf. Schichtig zoekt ze in alle hoeken naar een verklaring, maar voordat ze die kan vinden, gaat de wand langs haar de lucht in.

Evrithiki weet even echt niet waar ze het heeft wanneer de wand omhoog gaat en al haar vrienden en familie aan de andere kant van de ruimte zitten.

Kobe Ilsen een proces aansmeren
In de eerste ronde 'Gezegd is gezegd' gaat 'Sorry Voor Alles' na of kandidaten zich in elke omstandigheid houden aan hun eerder gedane uitspraken. Hoe reageert Evrithiki wanneer Kobe Ilsen haar antwoord afkeurt in de verzonnen 'sneakerquiz', wanneer ze 100% zeker bent dat het juist is? Wanneer hij vraagt wie er mee rapt in het nummer 'Drunk in love' van Beyonce, antwoordt Evrithiki zelfzeker Jay-Z.

Kobe: Op mijn kaartje staat Drake.
Evrithiki: Dan is uw kaartje verkeerd!

Evrithiki gaat stevig in tegen deze beslissing van Kobe en blijkt zo een vrouw van haar woord te zijn. Ze haalt haar eerste punt en prijs binnen: 100 zakken chips. Tijdens de zogezegde sneakerquiz kan Evrithiki een jaarvoorraad sneakers winnen - een prijs die ze later in 'Sorry Voor Alles' toch nog weet binnen te halen.

Dikidikay
Hoe reageer je wanneer je tijdens een avondje café ineens een nummer hoort dat je een aantal jaren geleden zelf geschreven hebt? Merk je dat ook op en, belangrijker, onthou je dan het weetje dat in dat nummer verwerkt zit?

Evrithiki schreef een aantal jaren geleden enkele rapnummers onder de artiestennaam 'Dikidikay'. In de studio, onder begeleiding van human beatbox Adriaan, laat ze nog eens een klein stukje horen.

Eiersalade en fristi in je haar
Bij de vaste kapper van Evrithiki smokkelde 'Sorry Voor Alles' een acteur binnen. Hij kreeg de opdracht om zoveel mogelijk vreemde producten in het haar van Evrithiki te smeren. Geen enkel excuus was te gek om koffie, thee, mayonaise, potgrond, eiersalade met verse bieslook, fristi, sojasaus, avocado, meloen, banaan, yoghurt, rozemarijn, olijfolie, cognac en een Westmalle Tripel in de haren van Evrithiki te krijgen. Ze kijkt wat vreemd op maar laat de kapper toch alle producten in haar haar smeren.

Coolste moeder ter wereld
Maar wat is er nu echt gebeurd? In de vierde ronde stelt Adriaan deze vraag elke keer terwijl hij de kandidaat een aantal onwaarschijnlijke stellingen voorlegt.

In deze aflevering blijkt Evrithiki de coolste moeder ter wereld te hebben. Tijdens het programma wordt haar moeder stiekem vervangen in het publiek. In een gigantische race wordt zij naar een nabijgelegen terrein gebracht waar alles klaarstaat om haar een vrije val te laten springen. In allerijl wordt ze teruggebracht naar de studio, gebeurt de montage onderweg… de haren van de moeder worden nog even goedgelegd…

En dan krijgt een compleet verbaasde Evrithiki het resultaat te zien. Helaas geen punten.

Evrithiki: 'Ik vind het zo erg dat ik het fout heb. Dat ze nu voor niets is gesprongen.'

De hoofdrol spelen in de nieuwe videoclip van De Romeo's
Alles begint met een wielklem bij de wagen van Evrithiki. Nietsvermoedend krijgt ze als vervangwagen een cabrio aangesmeerd. Ideaal voor het nieuwe nummer van De Romeo’s: 'Cabrio'. Het nieuwe nummer en bijhorende clip is vanaf nu te vinden op de facebookpagina van 'Sorry Voor Alles'.

Tom Waes in de douche
Een van de meest spannende stunts in deze reeks van 'Sorry Voor Alles' komt van –wie ander - Tom Waes. Na een portie misleiding weet Tom Waes zich een weg te banen naar de douche van Evrithiki. Maar ontsnappen is minder simpel… Dat moet hij doen via de ladder aan haar keuken, terwijl Evrithiki in haar keuken zit.

Tom Waes: 'Wat zeg ik als die mij ziet? 'Goeiedag, ik ben mijn kat kwijt'… Ik woon niet eens in Lokeren. Ik woon in Antwerpen.

Evrithiki sleept alle prijzen in de wacht
Na een bloedstollende finale sleept Evrithiki op het nippertje nog alle prijzen in de wacht. Ze gaat naar huis met onder andere 100 zakken chips, een nieuwe smartphone, een jaarabonnement sneakers, een weekendje uit en een volledig nieuwe slaapkamer met alles erop en eraan.

sorryvooralles

'The White Lotus 2' (Streamz)

Wanneer Tanya een uitnodiging krijgt van de expat Quentin, brengt Portia de dag door met zijn verleidelijke neef. Na terugkeer van haar reis met Daphne wordt een opgeluchte Harper verrast door een bewijsstuk van Ethans avondje uit.

'The White Lotus ', om 20.35 uur op Play4.

22 Kids and counting
    Radio 1: De wereld vandaag