'Buren' - INHOUDEN week 39

zaterdag 23 september 2017

Al jaar en dag klopt Vlaanderen van maandag tot vrijdag even aan bij de Australische buren. 'Neighbours' is een vaste waarde in het programmaschema van Eén. En wij geven je graag elke week een preview van de gebeurtenissen.

Maandag 25 september - aflevering 7452

Paige kijkt uit naar haar eerste professionele boksmatch, in tegenstelling tot haar vrienden en familie. Tyler probeert haar nog te waarschuwen voor de gevaarlijke Angelina, maar Paige haar besluit staat vast. Komt ze er zonder kleerscheuren vanaf? Steph is getraumatiseerd na het incident met Ari. Terese komt via Paul te weten dat Gary's duif gedopeerd was en reageert furieus. Kan Gary alsnog zijn onschuld bewijzen?

De dag van de duivenwedstrijd is aangebroken. Maar kan de race wel doorgaan, nu Clementine de kat zich tegoed heeft gedaan aan enkele deelnemers? Madison spoort Xanthe aan om alsnog naar Bens concert te gaan kijken. Kan Ben haar eindelijk zijn ware gevoelens tonen? De ex van Ned zorgt voor spanningen tussen hem en Mark. Ook Steph ergert zich aan het gedrag van Mark en ze wil even alleen zijn.

Dinsdag 26 september - aflevering 7453

De overwinning van Paige wordt overschaduwd door de zware medische gevolgen voor haar opponente. Xanthe en Ben willen er graag samen een paar dagen op uit trekken, maar dat is zeer tegen de zin van Susan. Is ze overbezorgd, of lopen de jonge tortelduifjes echt te hard van stapel? Wanneer Sheila's tuinkabouters plots verdwijnen, vermoedt Xanthe dat er een flauwe grappenmaker aan het werk is. Wie is de mysterieuze kabouterdief?

Woensdag 27 september - aflevering 7454

Paige kampt met een overweldigend schuldgevoel na de hersenbloeding van haar opponente, maar is dat wel nodig? Kyle brengt een blitzbezoek aan Ramsay Street, tot grote vreugde van Gary, die dit ziet als een kans om de banden met zijn zoon weer aan te halen. En hoe reageert Amy op de terugkeer van haar grote liefde? Terese en Gary bereiden zich voor op hun eerste afspraakje, maar Paul ligt op de loer. En Madison besluit haar verleden, inclusief ex-vriend, achter zich te laten.

Donderdag 28 september - aflevering 7455

De terugkeer van Kyle rijt oude wonden open bij Amy en ze neemt dan ook een drastische beslissing. Nu de problemen met Ari van de baan zijn, kunnen Steph en Mark zich weer focussen op hun relatie en op Charlie. Ze plannen dan ook een trip naar Fiji om hem te bezoeken, maar dan krijgen ze slecht nieuws. Elly voelt dat er meer aan de hand is tussen Regan en Ned dan hij beweert en ze gaat de confrontatie aan. Is dit het einde van hun relatie?

Vrijdag 29 september - aflevering 7456

Na weken van stilzwijgen stort Ned zijn hart uit bij Lauren, die hem aanraadt om met Elly te gaan praten. Elly besluit ondertussen zelf op onderzoek te gaan. Wanneer Sheila ziet hoe Jimmy lijdt onder de afwezigheid van Kyle, probeert ze Amy te overtuigen toch weer bij de Cannings te komen wonen. Mark en Steph proberen zich neer te leggen bij het feit dat ze geen gezin kunnen stichten, maar Sonya wil hen koste wat het kost helpen. En blijkbaar wil ze daar heel ver voor gaan...

'Buren', van maandag tot vrijdag om 17.35 uur op Eén.

Neighbours

Stephanie Planckaert (VTM)

Het nieuwe schooljaar gaat van start en bij de familie Luki brengen ze hun zevende kind naar school. De familie Leys staat voor een dilemma tijdens het winkelen: wordt het schoolgerief of toch speelgoed? Voor de familie Naudts, met hun acht dochters, brengt het nieuwe schooljaar eveneens extra kosten met zich mee. Stephanie bezoekt ook Kevin en Nena, die helaas minder goed nieuws hebben ontvangen over hun baby Yarne.

'Families XXL', om 20.30 uur bij VTM.

De week van Karrewiet
    Kabouter Plop