Drie topwedstrijden in verschillende competities op Eleven Sports Network

vrijdag 21 oktober 2016

Zaterdagavond is het smullen van de Italiaanse klassieker: AC Milan - Juventus. Op zondag verzorgen PSG- Marseille én Sevilla – Atlético het spektakel. Live te volgen op ELEVEN. Pikt Carrasco ook nu zijn goaltje mee?

Valencia – Barcelona
Zaterdag vanaf 16.15 uur live op Eleven

Nu onze landgenoot Zakaria Bakkali zich stilaan weer in de kijker speelt, neemt zijn club Valencia het op de negende speeldag op tegen het grote Barcelona. Valencia kende een moeizaam seizoensbegin. Zo wonnen ze nog maar drie van de acht wedstrijden en staan ze al negen punten achter op de twee leiders in het klassement: Atlético en Real Madrid. Barcelona moet voorlopig twee punten prijsgeven op de twee ploegen uit de hoofdstad. Vorige speeldag tankten de Blaugrana wel nog wat vertrouwen door Deportivo met 4-0 naar huis te sturen. Valencia ging dan weer nipt winnen bij degradatiekandidaat Sporting Gijón.

AC Milan – Juventus
Zaterdag vanaf 20.45 live op Eleven

AC Milan tegen Juventus is een duel tussen de twee meest succesvolle clubs van het land. Een rechtstreekse confrontatie ook tussen goalgetters Carlos Bacca en Gonzalo Higuaín. De laatste zege van Milan tegen Juventus dateert intussen van 2012.

Op de vorige speeldag werd duidelijk dat Sven Kums en Udinese nog een maatje te klein zijn voor de Oude Dame. Man in vorm Paulo Dybala scoorde beide doelpunten in de 2-1 overwinning.

Ook Milan had weinig moeite met die andere club uit het Noorden: Chievo. Kan de talentvolle jonge doelman van Milan, Gianluigi Donnarumma een einde brengen aan de zegereeks van leider Juventus?

Bekijk het zaterdag vanaf 20.45 uur live op Eleven.

Finale van de Kremlin Cup tennis
Zondag vanaf 15.00 uur live op Eleven Sports

Scottish Cup: Celtic – Rangers
Zondag vanaf 15.00 uur live op Eleven Sports

In de halve finale van de Scottish League Cup krijgen fans van het Schotse voetbal een topaffiche voorgeschoteld.

In de competitie stonden beide ploegen al tegenover elkaar, zo kregen we voor het eerst in vijf jaar nog eens een Old Firm te zien. Celtic haalde het mede dankzij de drie doelpunten van Moussa Dembélé, niet te verwarren met onze landgenoot, overtuigend met 5-1. Benieuwd of Rangers revanche zal kunnen nemen!

Bekijk de Old Firm zondag vanaf 15.00 uur live op Eleven Sports.

Sevilla – Atlético
Zondag vanaf 16.15 uur live op Eleven

Sevilla is aardig gestart aan het nieuwe seizoen en blijft in de buurt van de drie topclubs uit LaLiga. Momenteel staan de mannen van trainer Jorge Sampaoli zelfs één punt voor op Barcelona.

Zondag krijgen ze met Atlético man in vorm Yannick Carrasco op bezoek. Los Colchoneros staan met stadsgenoot Real gedeeld eerste. Onze landgenoot scoorde vorige speeldag voor het eerst een hattrick waardoor zijn marktwaarde nog wat de hoogte ingaat. Pikt hij ook tegen Sevilla zijn goaltje mee?

PSG – Marseille
Zondag vanaf 20.45 uur live op Eleven

Na een moeizame start heeft PSG zich met vijf opeenvolgende overwinningen stevig herpakt. De club van Thomas Meunier staat momenteel tweede vlak achter de verrassende leider Nice.
De Uruguayaan Edison Cavani scoorde vorige speeldag al zijn negende doelpunt van de competitie.

Marseille blijft in hetzelfde bedje ziek en staat pas 12de. Onze landgenoot Aaron Leya Iseka moet zich aan de hand van korte invalbeurten nog steeds in de gratie spelen van trainer Frank Passi.

Bekijk deze topper uit de Ligue 1 zondag live vanaf 20.45 uur op Eleven.
NFL Arizona Cardinals – Seattle Seahawks

Zondagnacht vanaf 2.30 + rerun op maandag vanaf 18.30 uur
De strijd om de titel in de NFC West ligt helemaal open. Seattle (4-1) staat aan kop, op de hielen gevolgd door de Rams (3-3) en Cardinals (2-3). Twee middenmoot 'offenses' komen tegenover twee top 5 'defenses' te staan: dat wordt dus buigen of barsten. Vinden de Seahawks hun 'running attack' terug, of komt de 'passing attack' van de Cardinals opnieuw tot leven?

Persbericht Eleven Sports Network

'The White Lotus 2' (Streamz)

Wanneer Tanya een uitnodiging krijgt van de expat Quentin, brengt Portia de dag door met zijn verleidelijke neef. Na terugkeer van haar reis met Daphne wordt een opgeluchte Harper verrast door een bewijsstuk van Ethans avondje uit.

'The White Lotus ', om 20.35 uur op Play4.

radio2 op VRT 1
    Tik Tak